60%
Obsah
Řidičské dojmy
K dispozici je spousta kombinací motorů, převodovek a hnacích ústrojí. 1.8 benzinový pohon dvou kol s pohonem; 2.0 benzínový pohon všech čtyř kol s automatickým nebo manuálním pohonem; nebo 2.0 manuální pohon všech čtyř kol. Dokonce i nafta má spoustu pepíků, s výhodou 40 mpg kombinované ekonomiky. A ano, RAV-4 stále vybírá všechny opozice, včetně X-Trail. To může být skoro jako horký poklop. Přesto pneumatiky s hlubokým profilem dávají dobré tlumení nad silničními blátě, výmoly a ano, dovolte…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Hop na palubu a řidiči auta nemají problémy s aklimatizací. Jste jen o trochu vyšší, než byste byli normálně. Je stejně snadné řídit jako Corolla a nemusíte dělat přídavky, které potřebujete v X-Trail nebo Freelander. Zadní sedadla se sklopí, sklopí nebo úplně vyjdou, otáčením 5dveří do užitečného minibaru, který se díky nízkému rovnému podlahu snadno zatíží. Ale ty sedadla stále mají pocit, že se mírně nakloní dopředu a nejsou tak pohodlné jako cestující v X-Trail. Centrální zadní část má tříbodový pás s horní montáží ve střeše. Co jiného? A / C, ABS s EBD a střešních lišt jsou standardní v celém rozsahu.
Recenze automobilu
Originální Toyota RAV 4 byl první skutečný 'sportovní' 4x4. Vypadalo to obrovské, ale přesto se řídil a zpracoval jako Golf GTi. Není překvapením, že ženy to milovaly, protože mohly sedět o něco výš, přesto stále jdou poměrně rychle a nemusí se obtěžovat o oříznutí podivného obrubníku. Nebylo to, a přesto není, vážný off roader. Zadní závěsné rameny, které jí pomáhají správně manipulovat, visí na nízké úrovni, kde jsou trochu příliš zranitelné pro kameny. A i když původní příručky RAV-4…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Více univerzální, klasičtější a dokonce i mnohem více vozu než předchozí model. Řetězové vačkové zážehové motory. Od roku 2004 je mnohem lepší.
- Bočně zavěšené dveře zavazadlového prostoru se v Evropě neotvírají dostatečně široce, aniž by byl trh s japonským modem nezákonný. Problémy s dieselovým DMF. Problémy se systémem ECU na benzinové auto.
60%
Toyota RAV4 na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 99 400 km
- Cena
- 379 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 205 000 km
- Cena
- 179 999 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 93 000 km
- Cena
- 399 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 270 000 km
- Cena
- 129 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 179 496 km
- Cena
- 179 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 46 544 km
- Cena
- 509 000 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 14 719 km
- Cena
- 789 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 219 000 km
- Cena
- 194 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 46 544 km
- Cena
- 509 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 192 000 km
- Cena
- 114 900 Kč