Obsah
Řidičské dojmy
Řízení je lehké, ale bez "pocitů" a přestože většina řidičů nehrozí vozy skrz ohyby jako "horký poklop", je potěšením vědět, že je to spousta uchopení, kdyby někdy v případě nouze potřebovali. Vůz je dodáván s pětistupňovou manuální převodovkou spojenou s příjemně lehkou spojkou nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Automobil nemá uzamykací mechanismus se čtvrtým rychlostním stupněm, ale je dobře naprogramovaný a nepřekračuje mezi 3. a 4. místem města. Při jízdě na…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Má obrovské uvnitř uchopené kolejnice, které běží zepředu a dozadu a dále pomáhají proniknout a vystupovat. A pro vozík svázaný s vozíkem, nízká výška zadní nápravy umožňuje vstup bez dalších modů, kromě ramp, velmi proveditelný návrh. Samotné zadní dveře jsou na pravé straně otočné, takže na těžkých hatchbackách není žádná šance. A když je proces skládání sedadel trochu namáhavý, dvě větší zadní sedadla jsou pod předními sedadly, Vauxhall Zafira, takže zůstávají téměř ploché volné místo. K…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Vypadá to všechno. V tmavě modré metalíze s volitelnými hliníkovými koly Toyota Yaris Verso téměř vypadá dobře. V bledém kovovém zlatě, stejně jako ten, který jsem měl, by někdo mladší 50 let musel být extrémně silný, aby řídil jeden. Ale faktem je, že je to auto, které se zaměřuje přesně na více než padesát let. Jeho čtyři vysoké a široké otevírání dveří z něj dělají nejjednodušší auto, které se dostanete dovnitř a ven, které si můžete koupit.
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Atraktivní druhá generace "Yaris Verso".
- Nikdy oficiálně dovezený do Spojeného království nebyl považován za komerčně životaschopný. Zdá se, že je to jen japonský trh.