Vzhledem k tomu, že sdílejí něco jiného než bading, ProAce Verso nemůže být příliš odlišný, než je Citroen Space Tourer, takže zde uvádíme naše dojmy: Zde pokrýváme střednědobou edici Space Tourer Business, vybavené pevným dvojitým sedadlem spolujezdce, sklopnými a odnímatelnými středovými řadami sedadel a 2/3 + 1/3 dělenými sklopnými a odnímatelnými zadními sedadly. Je to všestranné vozidlo. Náš Space Tourer měl 2.0HDI 150 BlueHDi vznětový motor s pásovým vačkem (který vyžaduje AdBlue) a 6stupňovou manuální převodovku. Při jízdě v rychlosti 32,5 milisekund za 1000 otáček za minutu v šestém roce byl výkon příjemně ambliózní a při jízdě jenom na palubě mohl bez protestů klesnout na 1000 otáček za minutu. Je to lehké jízda s pohodlnou, nastavitelnou polohou jízdy a na rozdíl od vozu SsangYong Turismo, který byl před měsícem veden, přední rukojeti tak pevně na kruhových objezdích, že vaši cestující budou flopit o křiku dlouho předtím, než se pneumatiky dostanou. Jelikož se jedná o verzi Business (která se zhruba shoduje s "Shuttle") Toyoty, je obruba poměrně řídká, ale nejzazší cestující dostanou několik držáků pohárku a stejnou vynikající 250mm kolenní místnost jako druhá řada. Takže významné vzdálenosti mohou být pokryty bez jakýchkoli nepohodlí. Všech šest nejvzdálenějších sedadel se také lehce skloní, takže na rozdíl od předních dvou cestujících zbývajících šest není nucen sedět ve vzpřímené poloze. Zvolte však jedno sedadlo předního spolujezdce, které je nastavitelné stejně jako řidič. Pro ty, kteří jsou vpředu, je spousta cubby, držáků pohárků a dalších míst pro uložení věcí, včetně novin nebo schránky na vrcholu pomlčky. Ovladač je ošetřen velkým digitálním displejem rychlosti ve středu analogového voliče. I přes svou značnou šířku je Space Tourer snadné umístit i na jednosměrné silnice s průchozími místy. Je to naprosto nenáročné a velmi příjemné. Podnik Space Tourer, který jsme řídili, je určen pro hotelovou kyvadlovou dopravu a taxi a může mít sedačku až pro devět konfigurovaných podle požadavků kupujícího. Prostor Tourer Feel je dodáván ve třech délkách s pěti, sedmi nebo osmi sedadly a je určen pro rodiny s posuvnými sedadly na kolejích, aby optimalizoval prostor pro nohy nebo nákladový prostor. Sedadla mají skloněné zádové opěry, které mohou být zcela nakloněny do lůžek. Peugeot / Citroen a Toyota tak mezi sebou vytvořili řadu vozů, MPV a minibusů, které jsou nejen extrémně všestranné, ale také dobré je řídit.
100%