Různé motory včetně naftového motoru V8 byly v minulosti vybaveny Land Cruiserem, ale současný model je k dispozici pouze s 2,8litrovým čtyřválcovým naftovým motorem s výkonem 177 koní. Vyrábí spoustu točivého momentu - 450 Nm od 1600 do 2400 ot / min - takže je ideální pro tažení přívěsů. Land Cruiser má brzdné přívěsy o hmotnosti 3000 kg. Motor je však hrubý a při zrychlení vytváří spoustu hluku a neposkytuje obzvláště působivé tempo. Silniční a větrný hluk není příliš špatný, ale i tak je Land Rover lepší, pokud pokryjete mnoho kilometrů na dálnicích nebo silnicích A, a to díky vynikajícímu výkonu a klidnější kabině. Řízení je těžké a kvalita jízdy na britských silnicích není moc dobrá, protože se nikdy necítí úplně vyrovnaná. Není to opravdu zážitek z jízdy. To znamená, že je předvídatelné a poměrně snadné se s ním vyrovnat i přes zatáčky. Automatická převodovka namontovaná na většinu variant je hladká, ale při předjíždění může být trochu pomalá. Pokud potřebujete 4x4 pro skutečné terénní práce, spíše než pro jízdu na silnici, je těžké porušit Land Cruiser. Má standardní řízení se zaměřením na klesání a standardně uzamykatelný středový diferenciál a vrcholové modely mají regulaci procházení a zadní rozvaděč. Je extrémně schopný na blátě a volných plochách, navíc může stoupat a sestupovat ve velmi strmých kopcích a procházet hlubokou vodou a vyklouzlými stopami s lehkostí. Všechny různé inteligentní technologie off-roadu odstraňují veškeré úsilí - jen jemné vstřikovací ventily a řízení přejdou Land Cruiser na většinu polí a kopců bez jakýchkoliv reálných obtíží. Vyznačnější terén vyžaduje několik stisknutí tlačítek a otáček, ale technologie funguje - Land Cruiser nemůže zastavit. Pro řidiče, kteří tráví spoustu času v drsném prostředí nebo při špatném počasí, je to skvělá volba. Nemusí to být tak plyšové jako konkurenti, ale jeho spolehlivý záznam o spolehlivosti a trvanlivosti činí z ní velmi spolehlivou volbu a to je pravděpodobně nejdůležitější věc v těžké, venkovské oblasti.
60%