V modelu Land Cruiser V8 je k dispozici pouze jeden motor a je to 4,5-litrový pohon D-4D, který dodává neuvěřitelný točivý moment 650 Nm při pouhých 1600 otáčkách za minutu. 282 koní na kohoutu znamená, že to není žádný zhora z 0-62 mil za hodinu, a to po dobu 8,2 sekundy, což jistě pociťuje dostatečně rychle za volantem, zvláště když si uvědomíte, že váží více než dvě a půl tuny. Překvapivě, s ohledem na točivý moment, není to tak rychlé, jak byste očekávali od 50-70 mil / hod., Například při vstupu na dálnici. Největší kritikou není rychlost motoru, ale jak je to hlučné. Při startu se rozběhne do života a je stejně vokální na cestách, takže cestování na dálnici není tak uvolňující, jak by mělo být. Měkké zavěšení systému Land Cruiser nepomůže. Navzdory novému systému Adaptive Variable Suspension, který je navržen tak, aby poskytoval lepší jízdní komfort a rámce, která je o 40 procent silnější, vůbec se zdá, že vůz V8 se nevyrovná. Existuje variabilní systém zavěšení s různými režimy, ale žádný se zdá, že s Land Cruiser velmi dobře spolupracuje. V komfortním režimu se zatahuje a plovává, zatímco v dynamickém prostředí se vrhá na něco jiného než na zcela hladký povrch. Neurčité řízení je další zklamání a za volantem je vzácný pocit. Na cestách navíjení není to příliš jisté a často se cítí těžké a řezivo ve srovnání s jinými velkými 4x4s této velikosti. Pro všechny tvrzení společnosti Toyota, že se jedná o vozidlo 4x4, které je na cestě tak šťastné, že je mimo něj, je to docela zklamané. Na silnici nejsou žádné stížnosti. Land Cruiser V8 je úžasný stroj, který se zdá, že se vyrovnává s každou skálou rozcuchanou silnicí, kluzkým sklonem a blátivou trasou s naprostou snadností. Má světlou vůli 225 mm a díky středovému diferenciálu s omezeným klouzavým úhlem Torsen a nízkofrekvenční převodovce dokáže vypořádat se s čímkoli, co se na něj může vrhnout. Vlečení koně po mokrém travnatém poli je docela dětská hra. Spolu s multi-terénním systémem ABS - který dokáže rozpoznat jakýkoli povrch vozovky a automaticky přepnout na příslušné ovládání brzd, je také vybaven systémem Hill-start assist (HAC) a ovládáním pomocného sjezdu (DAC). Aktivní řízení trakce (A-TRC) je systém, který maximalizuje trakci, když je vozidlo v poměru nízké, což poskytuje brzdovému systému silnější hydraulické řízení tlaku.
60%