60%
Obsah
Řidičské dojmy
V modelu Land Cruiser V8 je k dispozici pouze jeden motor a je to 4,5-litrový pohon D-4D, který dodává neuvěřitelný točivý moment 650 Nm při pouhých 1600 otáčkách za minutu. 282 koní na kohoutu znamená, že to není žádný zhora z 0-62 mil za hodinu, a to po dobu 8,2 sekundy, což jistě pociťuje dostatečně rychle za volantem, zvláště když si uvědomíte, že váží více než dvě a půl tuny. Překvapivě, s ohledem na točivý moment, není to tak rychlé, jak byste očekávali od 50-70 mil / hod., Například při…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Kabina je spíše zaměřena na tvar a funkci, spíše než na styl, ale nepochybuje o vynikající kvalitě stavby a povrchové úpravě. Nicméně je to všechno trochu těžké tlačítko a středová konzola není dobře rozložená s ovládacími prvky po celém místě. Totéž platí i pro off-road ovládání, které jsou rozptýleny. Hlavní palubní deska má přepínače pro systém asistence při sjíždění a nastavení zavěšení, ale zámek diff je na spínači kolenem řidičů, zatímco přepínač s nízkým dosahem je vedle tlačítka…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Vlajkovým modelem řady Toyota je monstrózní model Land Cruiser V8, který nahradil nezničitelnou Amazon Land Cruiser. Je postavena na zcela přepracované platformě a je poháněna novým 4.5-litrovým dvojitým motorem D-4D V8 - tedy názvem V8 - který je spojen s šestistupňovou automatickou převodovkou. Odznak Land Cruiser byl vždy spojen s dobře postavenými, těžkými a neuvěřitelně schopnými cestujícími. Ve skutečnosti se jedná o osmou generaci nejdelšího modelu firmy a jeho postoj kdekoli se ukázal…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nezastavitelný off-road. Velmi kvalitní jako standard. Vynikající konstrukce a robustnost.
- Je dražší než Range Rover a není tak dobrá. Necítí se příliš rozvinuté vzhledem k ceně. Wallowy na silnici. Generické pohledy dovnitř a ven.
60%