Toyota IQ se nebude kupovat. Je to běh, ale méně zkrácená než inteligentní. Vypadá spíše jako malá dodávka, než dvojice dveří na kolech. A má poměrně velké 15 "kola s hlubokými, rozumnými pneumatikami 175/65 R15, které jí pomáhají jezdit pozoruhodně dobře. Ve městě, jakmile si zvyknete řídit čelní sklo (nemůžete vidět na přední straně), je to mimořádně manévrovatelné, schopný více obrátky než kancléřka státní správy, kde dokonce ani londýnské taxislužby nedokážou dělat to, že jezdí na kolejích, dlaždicích a tramvajových linkách s aplombem, ale ukáže to otevřenou silnici a dělá to slušnou pěst. Nestrhá to za kulatými koutkami, bude se to dotýkat a při mnohem vyšších rychlostech, než když se v Smartu začnou objevovat nepříjemné věci. Je to lepší než FIAT 500. Zadní kola neklesají a místo toho zůstávají nalepeny na asfaltu Dozvíte se na dálnici a bude to skutečně stačit 107 mph na hodinách.To není rozrušený.Převodovka pracuje na rychlosti asi 22mph za 1000 ot / min v 5. v manuálu, zatímco 3000 ot / min vám dá 80 v CVT auto. bezproblémové CVT, radost pro každého, kdo je vyzbrojen automatizovanou příručkou, kterou získáte v Aygo, Yaris, FIAT 500 a nový Honda Jazz. Vymačkáte ještě několik gramů CO2 s CVT, a tak bez motorového vozidla bez daně. Je to v pásmu B, který buď vyroste na slibované 20 liber v příštím roce, nebo po včerejším oznámení oznámí až 40 liber. Ještě jsem to nevypracoval. £ 9,495 vás dostane do základního IQ, a to je stejný druh peněz jako FIAT 500 1,2 Lounge. Nechcete dostat inteligentní mobilní telefon a počítač společnosti Microsoft Blue & Me. Ani jeho masivní skleněné střešní okno. Ale dostanete slušný seznam standardní sady, včetně aircon a slitin, a fakt, že nemusíte rozebírat vozidlo Excise Duty každý rok. Jeho řetězový vačkový 3-válcový motor vyvádí zdravý 68PS, jen jeden na malém FIAT, takže tam žádná zjevná ztráta. Ale tam, kde FIAT 500 a Smart ForTwo naváže na dosah, nabízí vynikající CVT za dalších 1000 liber. To opravdu je výběr a zapomenutí na přenos. Žádné kecy. Žádné lurky. Zahrajte si idiota a podlahu škrtící klapku a samozřejmě auto bude chvíli trvat, než se dostanete do otáček motoru. Ale řídit to rozumně a je to ideální box o městě. Díky tomu je IQ Multidrive ideální volbou pro osoby se zdravotním postižením, které jsou ve Velké Británii lépe připraveny využít malých parkovacích míst. A tam je prostor pro invalidní vozík na zadní straně, ačkoli žádná šance na elektrický chodník-terorizující skútr. Ale nebudete moci jet do dieselové motory Yaris s výkonem 90PS 1.4 do nejbližšího léta nejdříve. Nemyslím, že je to tak, podle mého názoru, protože poslední věcí, kterou potřebujete, je sportovní výkon dieselové městské auto, které stojí více než daňová verze. Tak se mi to líbilo? Chtěl bych jednu? Doporučuji to? No, všichni se kvalifikují pro 100% kapitálový příspěvek na první rok, takže pokud vaše společnost koupí jednu pro vás, může si nárokovat celkovou cenu za jeden rok zisku. To se týká pouze nafty FIAT 500 a C1 a 107 a Aygo. A můžete dovnitř dostat čtyři skutečné lidi. Ekonomika je vynikající. A přestože je to městské auto, je to velice šťastné na dálnicích, takže byste ji mohli vyrazit z Lands End do Johna O'Groata bez bolesti.
60%