Vezmete druhý pohled na palubní desku a začnete si myslet, že je to opravdu elegantní a špičkové technologie. Začnete oceňovat všechna užitečná místa pro ukládání věcí. Malý kožený opěradlo je příjemné držet. Sedadla jsou vynikající: správný tvar, s pravou opěrkou a čalouněný v klasickém veluru. Všimli jste si, že dokonce pokryly vnitřní pilíře A s velurím, jako je VW Golf Mk IV. Cítíš, že má něco o téhle auto. Co je s tím? Není moc. Je obtížné vidět zezadu při zpětném chodu, auto má trochu píšťalky od těsnění dveří řidiče, je tu dost hluku z pneumatiky, kvalita jízdy není nejlepší ve třídě a nízké převodové prostředky vozidlo se pohybuje rychlostí 80 km a pouze 34 mil na galon. Opravdu, 1.6 by se mohlo stát s extra zuby z VVTL-i Sport. Ale to jsou kousky, ne podráždění. Nic mě vlastně nezlobilo. Cítilo se, jako by auto bylo navrženo tak, aby se uklidnilo tím, že se s touto prací dostane co možná nejpříjemnějším a nejasným způsobem. Vidím hodně starších lidí, kteří obchodují z vozů Volvo S40s a V40 do Corollas. Ale stejně si dokážu představit spoustu mladších lidí, kteří obchodují z Astra a zaměřují se. Klíčem k tomu je, samozřejmě, je 190 hp, 140 km / h šestiválec T Sport. A rozsah: příručky nebo automatika. Čtyři zážehové motory a dva dieselové motory. Tři dveře, pět dveří, panství nebo těla Verso. Corollas nejsou uvíznutí v tom, že jsou jakýmkoli typem auta nějaké skupiny. Zkontrolujte ceny a zjistíte, že žádná Corolla skutečně není levná. Honda Civic začíná téměř o 1.000 liber méně a s podobnou řadou motorů a těl je pravděpodobně nepřítel číslo jedna. Ale i Corollas na trhu T2 ve Velké Británii jsou velmi vysoké spec, postrádají jen a / c a slitiny. Celé bylo to, že vlastnictví společnosti Corolla bylo bezbolestné a proto je to léta nejprodávanějším vozem na světě. Nyní, když Toyota uspěla s řízením, nemůžete opravdu pokazit.
60%