Začali jsme s 6-ti stupňovou automatickou touaregkou 2.2D-4 150, kombinací, která nebude k dispozici ve Velké Británii až do jara 2009, ale přesto je to zápas, který hodně soukromých kupujících přesto, ačkoli je její osobní automobil nepřátelský 174 g / km CO2. Je to velmi sladký, poslušný autobox, který může být paddleshifted, když chcete, buď zamknutím v režimu paddleshift, nebo prostě převzetí z přímého 'D'. A je to klidný, příjemný dálniční křižník, ačkoli nedoporučuji 18 "kola s pneumatikami 245/45, které krmí každou výplach, rychlostní hrb a projíždějí do kabiny. Je to kompaktnější vůz Honda Accord Tourer naftovým automatem nebo mondeo estate, ačkoli Mondeo rozhodně lépe a lépe pracuje i na 245/45 x 18s.Vzhledem k tomu, že nafta byla cesta, naše skutečné překvapení bylo další vozidlo, které jsme řídili, up-z-base TR spec 1.8 Valvematic manuál je nový motor s řetězovým vačkem, který má stejně jako variabilní časování ventilů také nepřetržitě proměnlivý výtah pro nasávací ventily pomocí mechanismu pohonu šroubového závitu. Ovládání toku vzduchu do motoru, které přináší mnoho výhod, jako je lepší spotřeba paliva, nižší emise, zvýšený výkon a lepší odezva motoru.Můžete mít oba dort a jíst ho.Motor je neuvěřitelně hladký, téměř neuskutečnitelný při volnoběhu a opravdu dobré řídit, dělat auto (on rozumné pneumatiky 215/55 x 17), příjemný, uvolněný křižník, který vytahuje vysokou (u benzínového vozu) 28 mph za 1000 otáček za minutu. Vychází i dobře. Lepší ve skutečnosti než dieselový Tourer na jeho 245/45 x 18s. Takže za jízdní cenu 17.470 liber (18.450 liber za Tourer) je to pravděpodobně nejlepší 1.8 benzin, který byste mohli provozovat jako osobní automobil. Provedli jsme kontrolu paliva a zjistili jsme, že jsme získali více než 40 mph na zhruba 160 kilometrech zkušební trasy zahrnující všechny druhy terénu a dopravy spolu s deštěm, mlhou a sněhem. Tak proč platit více za naftu, která běží na dražších palivech a neposkytuje žádný hmatatelný přínos?
80%