Plně nezávislý podvozek byl vždy schopen nést větší sílu a byl vždy nastavitelný. Nevyžadovalo by to příliš podráždění, aby se Avensis uchopila a zvládla jako auto na trati. To by však způsobilo větší opotřebení keřů a pneumatik než Toyota a 99% jeho zákazníků chce v rodinném autě. Takže, i když má spoustu potenciálu, je Avensis připravena, aby vydržela. Nicméně Toyota dodala modelu Avensis upřednostňovanou funkci midlife, zdokonalila závěs, postavila ukazovátka do vnějších zpětných zrcátek, nabrala dieselové motory, vytvořila všechny motory na časovém řetězu (starý 2.0 D-4D byl pás) a přidala chladnou £ 1 500 na většinu svých cen. Starý 114bhp 2.0 D-4D dosahuje rychlosti až 126 k, plus užitečný extra 20 Nm a další (6.) rychlost. Nový 6-rychlostní motor D-4D 150 s výkonem 150 k. A na vrcholu řady Avensis má 6-rychlostní 175 Dhp (177 k) 2.2 D-4D 180. Obecné atributy Avensis jsem pokryl před: jeho komfortem, obrovskou střechou, dobře plánovanou kabinou a obecnou přívětivostí. Takže tento test se soustředí na výkon a ovládání nových 130 a 180 D-4D. První věc, která mě napadla na modelu D-4D 180, je jeho směšná úroveň zdokonalení pro naftu. Motor je úplně neslyšitelný. Nová 6stupňová skříňka je příjemně přesná. K dispozici jsou tašky s nízkým počtem otáček bez "turbo lag". A pokud potřebujete předjet něco, můžete se spoléhat na třetí rychlostní stupeň, abyste vás proletěl před tím, než druhý řidič ví, co se stalo. Toto auto je neuvěřitelně rychlé pro diesel. Také se otáčí jen na více než 5 000 otáček za minutu, přičemž kolem 31 v 1., 55 v 2. a (ve 3. meziprostoru) 85. Poté vám první tři rychlostní stupně nabízejí rychlostí 25 km / h při rychlosti 1000 otáček za minutu ve čtvrtém, 32 km / h na 1000 v 5. a velmi rychlý 40 km / h na 1000 v 5. místě. Je to poměrně široká sada poměrů, ale ve spojení s momutovým momentem motoru 400 Nm (295 lb ft) mezi 2 000 a 2 600 ot / min je pro každou situaci výbava a přesná změna boxu je šťastná pro vás, abyste provedli blokové změny. Je to také velmi "čisté". CO2 ve výši 161 g / km je zařazen do držáku VED 135 liber, což není špatné pro auto s rychlostí 137 km / h, které se dostane z 0-60 za 8,3 sekundy. Předvídá však také budoucí legislativu se speciálním "čtyřstupňovým katalyzátorem DPNR, který také snižuje oxidy a částice dusíku bez nutnosti údržby. Na 17 "kolech se poměr stran pneumatik zvýšil z 45 na 50 a závěs jemně vylepšil tak, aby vůz nejen dobře zvládal, ale i pokrčil rameny, a to zejména ty, které se odrážejí od běžné odrůdy typu" speed cushion " , Ale na přední straně se nepohne jako Alfa 159. I přes značný výkon to není sportovní sedan. Alfa, ale nebyla k tomu, aby zachovala své zavěšení3 D-4D 130 přirozeně nabízí mnohem méně všeho.Závod je jiný, ale to stejně dobře a otáčky-rychlosti v 1., 2. a 3. jsou do značné míry 3. má nic jako katapult efekt 3. v 180, to jednoduše nabízí to, co byste čekali od diesel 126 bhp.Čtvrtý nabízí stejné 25 mph za 1000 otáček za minutu.Ale dva nejvyšší poměry jsou trochu kratší, dává kolem 30 mph v 5. a 37.5mph v 6. Je to užitečné zlepšení oproti starému D-4D 115. D když jsem se zvyklý na to, že jsem se zvykl na auta, jedna kritika, kterou mi čtenáři udělali, se vrátila ke mně. Při zapnutém rádiu neslyšíte ukazatel kliknutí. Toyota učinila své dieselové motory klidnější, ale potřebuje zvýšit hlasitost výstražného signálu.
60%