60%
Obsah
Řidičské dojmy
Auris může vypadat ostře a agresivně, ale ve skutečnosti je to tak přátelské jako rodinné vozy - jakýkoli motor, který si vyberete, získáte uvolněnou jízdu, dobrou jízdní kvalitu a masivní přilnavost, aby se vozidlo udrželo na silnici. Výkon není špatný. K dispozici jsou dva zážehové motory, spolu s hybridní a naftou. Rozsah začíná s benzínem o objemu 1,33 litru o objemu 100 koní, který není přesně paličkou, ale pro mnohé je to vše, co potřebujete. Dobrý pokrok však vyžaduje spoustu otáček, což…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Kabina Auris je praktická, i přes agresivní styl exteriéru. Sedadlo řidiče se snadno přizpůsobí a poloha jízdy je velmi pohodlná a pokud nebudete obzvláště vysoký, necháte dostatečně velký prostor v zadní části vozu - dostatečně jednoduše, abyste dospěli v rozumném pohodlí. Místnost zavazadel je slušná. Při 360 litrech s místy na sedadle stojí těsně za Volkswagen Golf, ale je to úhledně položená botka s dvojitým nákladním prostorem. Jedna z úrovní výšky je zarovnaná s břemenem, což usnadňuje vykládání těžkých předmětů - ale samotný nákladový břich je poměrně vysoký. Zatímco kabina je pohodlná a prostorná, není to ani poslední slovo ve stylu nebo luxusu. K dispozici je pokrytí palubní desky soft-touch - něco, co očekáváte od moderního rodinného auta - ale zbytek materiálů jen málo zachytit představivost a digitální hodiny vypadají jako něco z osmdesátých let. Existuje spousta tvrdého, černého a kartáčovaného kovového plastu, který je odolný, ale hubený a čalounění sedadel není přesně plyšové. Uspořádání je uživatelsky přívětivé, přinejmenším s ovládacími prvky pro klimatizaci, které jsou tak snadné, jak se používají. K dispozici je také pěkný, jednoduchý dotykový displej na všech modelech, kromě vstupních. Standardní vybavení je v pořádku na modelech se specifikací vstupu, ale budete muset přesunout ikonu Icon tak, abyste získali ty pěkné doplňky, včetně dotykového displeje, tempomatu, reverzní kamery, hliníkových kol a rádia DAB. Vrcholová výbava je dodávána s některými hezkými doplňky, jako je kožené čalounění, ale je to drahé na více než 20 000 liber.
Recenze automobilu
Zatímco předchozí generace Auris byla perfektně kompetentní, díky své nevýrazné stylové úpravě sotva nastavila pulzování. Toyota to řešila s novým vozem, který získá ostré, agresivní vzhled - ale je stále stejně uvolněný, snadno ovladatelný a praktický jako kdykoli předtím. Kabina má také novější informace s jednoduše použitelným informačním systémem a odolnými materiály. Je snadné se dostat pohodlně, s dobrou jízdní pozicí - ale v cestě vnímání je málo. Kabina byla jasně navržena spíše pro…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Ostřejší pohled než původní Auris. Dobrá kvalita v interiéru. Populární hybridní verze nabízí nízkou spotřebu CO2, 60 m, nízkou údržbu a fenomenální spolehlivost. Dobře stavěný.
- Ztrácí výšku a snadnou vstupní výhodu předchozího Aurisu. Automatický převodník CVT není pouze převodník točivého momentu. Epicyklický hybrid.
60%
Toyota Auris na prodej
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 109 130 km
- Cena
- 179 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 129 781 km
- Cena
- 149 999 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 198 000 km
- Cena
- 89 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 106 233 km
- Cena
- 148 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 158 000 km
- Cena
- 209 999 Kč
- Vyrobeno
- 2018
- Tachometr
- 114 000 km
- Cena
- 45 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 98 643 km
- Cena
- 139 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 65 501 km
- Cena
- 169 000 Kč
- Vyrobeno
- 2018
- Tachometr
- 28 200 km
- Cena
- 288 800 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 115 380 km
- Cena
- 139 900 Kč