Řada motorů obsahuje 1,4 benzínu, nové benzinové motory s objemem 1,6 benzínu a 1,4, 2,0 a 2,2 litru. Převodovky jsou pětistupňové s manuálními zážehovými motory a dieselovým motorem s dieselovým pohonem, volitelnými 5-rychlostmi pro automatizaci 5-rychlostních motorů Multimode na benzinových a 1,4 dieselových a 6stupňovými manuály pro 2,0 a 2,2 litrové dieselové motory. Všechny motory jsou řetězová kamera. A všechny úrovně obložení zahrnují standardní klimatizaci. Ceny začínají na £ 11,995 u benzinového čtyřkolového T2 1.4. Vyrovnejte však za rozumnou cenu 12,995 liber za speciální model 'TR' modelu 1.6 s 5-dveřmi zaměřeným na soukromý trh s vyššími specifikacemi, než je model T3, který uvádí o 1000 liber více. Multimode TR je £ 13,545, ale 2,0 l 126PS diesel je cenový skok na £ 14,595 pro 5 dveří. T3 je úroveň zdobení, zdánlivě zaměřená na loďstvo a pravděpodobně k diskontování pro kupující vozového parku, takže není žádným zájmem soukromých kupujících, kteří získají více za TR méně. T-Spirit je vrcholová výbava a T180 je speciálním modelem se zadním odpružením spíše než s tažným třmenem a vznětovým vznětovým motorem 177PS D-CAT. S omezeným počtem vozů k dispozici na mezinárodním startu jsem byl schopen vyzkoušet pouze 2,0litrový diesel a 1.6 Multimode, a to jak v top-úrovni T-Spirit trim. 2,0 litru D-4D 130 T-Spirit přichází za 16,495 liber, plus 1,500 liber za vynikající systém satnav společnosti Toyota. První dojmy sedíte poměrně vysoko. Zvedl jsem sedadlo do nejnižší polohy, ale cítil jsem, že sedím výše, než bych byl v Focusu nebo Golfu. Dalším dojmem byl komfort pohonu. Pro mě bylo všechno na správném místě, včetně vysokého setu, poměrně dlouhého řazení. T-Spirit je bezklíčový, takže tlačítko začne, ale motorová nafta 2,0 řetězové vačky je nečekaně hlučná. Její 127PS se vůbec necítí jako 130PS starého Golf TDI PD 130, takže rozhodně nebyla konzervativně hodnocena. Ovšem s oficiální kombinovanou spotřebou 52,3 m, emisí CO 2 z emisí VED Band C 151 g / km a pojistným ratingem skupiny 6 nebo 7 je to v provozních nákladech. MPH na 1 000 ot / min byla 34, takže je slušně dlouhá noha. Hluk z pneumatik a silnice byl nízký, ale trochu hluku větru. Při vypnutém autopistu poskytuje elektrický posilovač řízení dostatečný pocit, aby podpořil sebevědomí, i když je to mírně falešný pocit. Manipulace je mnohem lepší než Corolla poslední generace a silnice udržující kompetence s nedotáčivostí, která je zjevně provokována. Je to pěkné auto a lepší auto než Mk V Golf 1.9 105, s mnohem lepší jízdní kvalitou než Golf 2.0GT TDI 140. Není to až do úrovně kompetence Focusu, C4 nebo 307, ale snadno rovný občanskému. Následující den jsme vyzkoušeli multimode 1.6 T-Spirit, za £ 15.445 a za losos na £ 1500. Jelikož se jedná o jediné dva dostupné pedálové vozy, pomyslel jsem si, že bych to měl lépe prozkoumat ve prospěch řidičů, kteří absolvovali starý 4-stupňový převodník automobilů Corolla. 124PS 1.6 Dual VVT-I je zcela nový motor, který oživuje mnohem hladceji než starý model Corolla 1.6. Musí to ale být proto, že v pouhých asi 21 mil za hodinu za 1 000 otáček za minutu v 5. je to velmi nízké. Ponecháme to v 'D. krabice zvládla obtížnou změnu z 1. na 2. bez trhnutí v podmínkách mírného plynu. Ale abych ji správně ovládal, musel jsem přejít na ruční ovládání a používat pádla volantu. Na mimořádně zvukotěsné zkušební trati mimo autopista, která se brzdila levou nohou do zatáček, to byla skvělá práce. S lehčím motorem vpředu se 1,6 benzinu velmi dobře zacházel. Není zjevně sportovní, ale čistý, čistý a dostatečně bezpečný, aby poskytl řidiči řadu potěšení. Mnohem lépe než víc těžké nafty. Nicméně, ponechané na vlastní elektroniku, na zkroucené cestě s více vlasy, byla krabice beznadějná. Dobře, ne takový test, který by průměrný automatický řidič dělal. Voliči by si však měli být vědomi, že to není automatický převodník točivého momentu. Stejně jako Honda Civic I-Shift, pokud se neotáčíte kolem města, musíte je řídit s paddleshifts spíše než vlevo v 'D', abyste se s tím vypořádali. Tak jaký je verdikt? Řekl bych, že je to mnohem lepší auto než Corolla, kterou nahradí. Důstojná kvalita se všemi řetězovými vačkovými motory. Pravděpodobně zcela spolehlivá. SZP předpovídá po 3 letech zbytkové hodnoty na stejné úrovni jako Civic a před golfem. Je to příjemné. Jezdí dobře. Je to pohodlné. Chtěl bych jít přes Golf Mk V každý den. Bude to vyhovovat bývalým občanům společnosti Honda Civic, pro které je nový Civic trochu příliš futuristický. Je to krk a krk s Mazdou 3. Bude držet svou hodnotu lépe než Focus, C4 nebo 307. A pětidveřové modely, které Británie získá, budou postaveny v Burnastonu v Derbyshire. Toyota Auris hybrid:
60%