Benzínové motory s objemem 1,3 a 1,5 jsou řetězové kamery, odvozené od Toyoty Yaris. Máme 1,5 v našem Viosu v Thajsku, kde vyvíjí trochu více síly a spousty točivého momentu, který odpovídá jeho dlouhé (automatické) jízdě velmi dobře. Swift 1.5 má také spoustu dolů. Můžete je řídit ekonomicky jako nafta, která nepotřebuje vysoké otáčky. A je to dychtivá malá věc, jako vzrušující štěně Mops. Řízení je lehké, ale má spoustu pocitů. S kolečkem v každém rohu a docela širokou stopou se cítí dobře "zasazeno". A chybí to jako pitbulský teriér. Jen nechce vůbec nechat jít. Při testu na videu mi můj asistent vynechal kameru a stěžoval si, že to je jako jízda u Thorpeho parku. Máme skvělé záběry z jejích nohou. Tato dychtivost se přenáší na trochu drsnosti na dálnici. Vytahuje to jen asi 22 mph za 1000 otáček za minutu v 5. a dostanete nějaký řev silnice. Ale to je přirozený trest jeho dychtivé, dodgem auto schopnosti. Ve skutečnosti se cítí spíše jako Mini než MINI. A nips na kotníky Mazdy 2 pro naprostou schopnost, i když není tak rafinovaný. 42.5mpg nebyl ani špatný, vzhledem k tomu, že jsem ho použil, včetně natáčení videa. ABI Thatcham uvádí, že špatný design nárazníku znamená, že menší náraz Suzukiho sendviče by mohl stát 4600 liber za opravu, ale přesto mu byly uděleny Skupiny 4 - 6. Ale to je druh informací, které se mohou dostat do silničního testu, když bylo auto na silnici po dobu 3 let, uvedl Swift neoprávněně znevýhodněnou proti úplně novému vozu, v němž se problémy ještě nevyskytly. Během tří let, kdy bylo auto na britských silnicích, bylo několik otázek, šťastně řešeno. Jedním z nich byla chřadlá za pomlčkou, která se zdála pouze ovlivnit modely roku 2005/2006. Druhým byl nadměrný opotřebení zadních pneumatik. Zdá se, že předčasné zavěšení vozu nebylo svařeno dohromady správně a jediným vytvrzováním byl nový zadní torzní nosník. To se však může stát i v případě, že je zvednuto zadním zavěšením, které vás varuje před žlutou nálepkou. Za poslední rok byla zpětná vazba v pořádku, kromě drobné kritiky některé z terminologií používaných pro ovládání, například "Illumi Cancel" pro stmívač palubní desky. Čtenáři také hlásí obecně dobré, užitečné služby prodejce. Takže Swift dostává palec nahoru. Je to opravdu rád malé auto, rozumné ceny a hodný konkurenta pro Yaris, Fiesta a Mazda 2.
80%