Tříválcový zážehový motor s objemem 65 PS je ve skutečnosti poměrně malá věc, která se brzy dostala do budoucího nového modelu Suzuki Alto, kde, podobně jako Toyota s jednolitrovým trojitým hrncem, by nakonec mohli vyzařovat méně než 100 g / km CO2, a tedy "silniční daň" ve Velké Británii zdarma. Ale s vertikálním tělem jsem velmi pochyb o tom, že to Splash někdy dosáhne. Směřuje rychlostí 20 km / h na 1 000 ot./min v 5., tedy 4 000 ot / min při 80 (v hodině). Je to docela spokojen s touto rychlostí, trochu v rezervě, takže je dokonale adekvátní pro použití na dálnici. A kolem města to říká spolu s takovou lalacnost, jakou opravdu potřebuje někdo. Musíte se trochu dívat, když vítr vyfouká, ale je to stále ještě daleko nepřijatelné. A ačkoli ztrácí trochu pocitu z rychlých zatáček, není to takový nedostatek, o který by se mohl cílový trh vzdálit. Zatímco jsme filmovali 1.0GLS, řidič Suzuki zazvonil a řekl mi, že dodal svého nástupce, tyrkysovou motorku 1.3GLS +. Tak jsme udělali rychlou výměnu a pokračovali. Diesel se okamžitě cítil mnohem hlučněji a poněkud pomaleji. 5. je zaměřena na 25 milisekund za 1 000 otáček za minutu, což je poměrně nízká pro olejový hořák. Takže není ani podstatně tišší. To má více točivého momentu od 2000 - 2500 ot / min, nicméně, a to a mimořádná hmotnost motoru vypadá, že dává lepší držení předního konce. A je to lepší jedlík na středním pruhu. Ale kdybych byl v osmdesátých letech (nebude to už dávno), byl bych mnohem více znepokojen tím, že náklady na motorovou naftu byly ještě 2 000 liber než minimální přínosy, které nabízí u benzinového modelu 1,0. To, podle mého názoru, představuje velmi vážný soupeř přední třídy Hyundai i10. Hlavním problémem je to, že model i10 má nejen lepší motor ve stejné daňové pásce 35 liber, aircon a pětiletou záruku, nyní začíná na £ 6,795. Na druhou stranu, pokud posuzujete vůz o výšku svých sedadel, Suzuki Splash má určitě hranu. A 1.0 GLS bude mít pro mnoho lidí dokonalý smysl.
60%