60%
Obsah
Řidičské dojmy
Volba ručního řazení pomocí pádla a stisknutí tlačítka pohonu na čtyři kola přeměňuje vůz z běžné a nedotáčivosti s dráždivým přenosem, aby byl slušně bezpečný a sportovní. Nikdy to není takový quattro, jelikož se jí to podařilo zvládnout, ale je to stále slušný jízda schopná poskytnout potěšení za cenu silného nárůstu spotřeby paliva.
Interiér
Uvnitř je prostor pro pět, a přestože prasátko uprostřed upřednostňuje tvrdou opěradlu, je v stropě umístěno alespoň odsazení, aby se vejdily na vrcholky hlavy cestujících na zadních sedadlech. Kožené sedačky, tempomat, elektrické přední sedadla, elektrická sklopná zrcátka a příjemné, kvalitní vyšívání jsou standardní.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Čtyři kola, CVT auto BMW řady 3 velikosti sedanu ve Velké Británii od ledna 2012. Suzuki Kizashi 2011 Road Test a krátké video
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Výjimečně vyniká, slušná manipulace v režimu 4WD, benzínový motor o objemu 2,4 litru o objemu 180 koní, pohon všech kol, výhybky, kůže, velmi dobře vybavené, pouze 500 přichází do Velké Británie.
- CVT dráždí, když je ponechán samostatně, ekonomiku a emise nadprůměrně, na £ 23,000 dražší než Škoda Octavia a Superb 1,8 TSI 4x4s.
60%