60%
Obsah
Řidičské dojmy
V letech 1998-2005 byl Jimny poháněn 16-ventilovým 1,3-litrovým benzínem o výkonu 80 koní. Byl to pomalý, plodný motor s časem 0-60 km / h 16,3 sekundy a maximální rychlostí 87 km / h. To bylo nahrazeno modernějším 1.3-litrovým motorem VVTi v roce 2005. Tento motor o objemu 82 kW nabízí trochu větší výkon, přináší čas 0-60 mil / hod na 14,1 vteřin a je to úspornější, čímž se vrací 36 koní, spíše než 34 koní. Všechny vozy jsou pětistupňové manuály s možností čtyřstupňové automatické výbavy. Současní démoni vydávají 162g / km, což je poměrně vysoká a odvysílá povahu automobilu. Tam je také 1.8-litr Jimny, který byl prodán stručně mezi 2004 a 2005. Je to silnější, s 125 koní a dostane se na 60 mph za málo přes 10 sekund. Ale takový velký motor nebyl vhodný pro takové malé auto a nikdy se neprodával. Je to vzácné na použitém trhu. Na cestě, kterou Jimny věk opravdu začne ukazovat. Stejně jako je to pomalé (a cítíte to), to hodně hodí a má jízdu, která se nikdy opravdu nevypadá, že se usadí - je tu spousta skákání, což je poměrně těžké na silnějších silnicích. Řízení je nejasné - stejně jako v případě mnoha starých školních vozidel 4x4 - které mohou být vypnuty při vyšších rychlostech a na dálnici. Ale pokud jde o off-roading, Jimny může správně držet hlavu vysoko. A to je správně - je to dlouhá řada vozů Suzuki, které jsou proslulé svou silnou silou. Ti, kteří si koupí Jimny, to potřebují spíš než chtějí. A to je jemný, ale důležitý rozdíl. Ti, kteří potřebují Jimny, oceňují převodovku s nízkým poměrem, samostatný podvozek a dobrou světlost. Dokonce i u silničních pneumatik to funguje dobře a je omezeno pouze jeho schopnostmi díky výkonu motoru.
Interiér
Jimnyho interiér je tak zásadní, jaký byste očekávali za to, že nejprve prodával v roce 1998. Auta od roku 2005 těží z facelift, který přinesl mnohem lepší interiér, ačkoli to ještě cítí datované, To znamená, že pokud hledáte pracovní vozidlo, pak Jimnyho robustní interiér je právě práce. Tvrdé plasty se dobře zvedají, aby klepaly a otřepaly a mohly být snadno vyčištěny. Pozice řidiče je velmi vzpřímená a navzdory Jimnym kompaktním rozměrům by neměli mít vysokí řidiči s tím problém, protože…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Když se Suzuki Jimny pustil do prodeje, Tony Blair byl premiérem, Ford ještě udělal Escort a Euro ještě nebylo uvedeno do oběhu. Jediná z těch věcí, které se od té doby nezměnily, je Jimny. To znamená, že je velmi datovaný, přesto je to stále okouzlující malý stroj a je překvapivě schopný off road. Jimny samozřejmě zcela nezměnil. Během více než deseti let byla lehce vylepšena, s různými úrovněmi výbavy, vybavením a možnostmi motoru - ale jako celek to je totéž, jaké bylo vždycky. V dnešní době…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Vynikající schopnost off-road a roztomilý vzhled, obzvláště jako soft-top. Levné k nákupu. Zbývá do výroby do roku 2016.
- Hlučný, nevyzpytatelný a stísněný na silnici. Špatná jízda a manipulace.
60%
Suzuki Jimny na prodej
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 174 618 km
- Cena
- 149 900 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 149 000 km
- Cena
- 98 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 97 018 km
- Cena
- 299 900 Kč
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 185 889 km
- Cena
- 89 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 95 258 km
- Cena
- 127 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 154 768 km
- Cena
- 109 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 180 947 km
- Cena
- 279 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 155 300 km
- Cena
- 149 000 Kč
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- 150 188 km
- Cena
- 49 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 66 000 km
- Cena
- 237 900 Kč