Nepřiměřeně masivní, pneumatiky Brightostone Dueller značky Tonka 225/65 R17, které jsou standardem všech Grand Vitaras 2006, nejen skvěle vypadají, jedná se o velmi rychlé polštářky a obrubníky (jeden z důvodů pro provoz 4x4 měst). Nicméně krátká Vitara neřídí jako krátký RAV-4. Hlavním důvodem je to, že jde hlavně o pohon zadních kol, zatímco vozidlo RAV bylo vždy v podstatě pohon předních kol. Takže i když má řízení na ozubení a pastorech a zcela nezávislé zavěšení, musíte si přizpůsobit výšku a krátký rozvor. A na dálnici brzy zjistíte, že je vybavena omezovačem rychlosti. Toto je v podobě mimořádně nízkého ozubení, které nabízí pouhých 18 mil za tisíc otáček za minutu. Nepotřebujete kalkulátor, který by vám říkal, že to znamená, že se hodí hodně šumu, pokud se pokusíte jet na 80. Potřebujete jen pár uší. Velké zrcadla umožňují snadné sledování provozu, který projíždí kolem vás, a samozřejmě se snadno zaparkuje, protože můžete vidět obrubníky. Rychle si však zvyknete na způsob, jakým řídí. O městě má nízké ozubení, což umožňuje změnu bloku z 3. na 5. a je dokonale šťastný v 5. místě 30. Chytrá funkce je způsob, jakým měkké boční karosérie odbarvují pásy do karosérie tak dobře, že si nemyslíte, cítit je s rukama. Není to ekonomické. Kombinované číslo je 32,5mpg a městské číslo 26,6. A nebylo to tak úplné, takže když jsem ji překonala po 170 mil na výletě, průměr 38,2 nemohl být přesný. Tak to má něco na mysli. O stejnou spotřebu jako MINI Cooper, která není ani ekonomická. A i když je zcela jiné auto, je pravděpodobně na stejném seznamu přání jako krátký Grand Vitara. Těsto na dortu by bylo automatické. Líbilo se mi to. Rozumím kritice, že to není správný 4x4, ale jen velmi málo lidí, kteří si koupí, bude chtít správný 4x4. Je to ozdobný vůz, který je vybrán jednoduše proto, že lidé vypadají spíše jako roztomilý a hubený než pro logický a racionální důvod. A pro města je to brilantní nad rychlostmi.
60%