Všechny modely Celerio dostanou 1,0 l tříválcový zážehový motor o výkonu 68 koní. Původně tento motor s řetězovými kamerami má emise 99g / km a oficiální ekonomiku 65,7mpg, ale od dubna 2015 se čísla zlepšují na 84g / km a 78,4mpg díky nové verzi DualJet, která bude nabízena vedle současného motoru. Možná to nebude mocné, ale motor je dostatečně hnusný pro práci v městech nebo pro urychlení rychlosti dálnice. Plynulá, světelná spojka a řadicí páka umožňují snadné ovládání vozu Celerio, ale motor se při silném zatlačení dostává do ruky. Naštěstí je dobrá manipulace a jízda. Odpružení je kompatibilní a pohodlné na většině povrchů, ale potopené poklopy nebo výtlačky se do kabiny poněkud zasahují. Na plusové straně je manipulace bezpečná a předvídatelná, s více než dostatečnou přilnavostí předních kol. Na dálnicích pracuje Celerio, ale rozhodně není doma. Rychlost není problém - změna dolů uvolní dostatek energie na to, aby se předjížděl nákladním vozidlům - avšak hluk větru a motorů se rychle zrychluje. Krátká jízda s dvěma vozovkami nebude problémem, ale dlouhé cesty na vysokou rychlost nejsou opravdu silné. Jak byste očekávali, že je mnohem více doma ve městě, kde se lehké řízení, snadná změna rychlosti a malé rozměry dostávají do svých vlastních, což usnadňuje parkování. Je také spokojen na silnicích typu B, s dostatečným množstvím pepřů, aby udrželi krok s omezením rychlosti 60 km / h - je to jen nad touto rychlostí, že se věci zrychlují. Pro ty, kteří potřebují automatickou převodovku, je k dispozici automatická příručka, která nabízí stejné emise a hospodárnost jako standardní příručka. Je to trochu těžkopádné ve srovnání s tradičním automatickým, nicméně - je lepší se vyhnout, pokud to skutečně nepotřebujete.
60%