Jak je obvyklé při startu, nebyla žádná šance na pokus o základní model. A při této příležitosti bychom mohli mít jakoukoliv barvu, kterou jsme chtěli, dokud to byla Nehtová Pink. Nejen to, že auto bylo zbrusu nové s pouhými 600 kilometry na hodině, takže bylo těsné jako nový pár bot. Nový motor o objemu 996 ccm s 3 válci s 12 ventily by měl vyvinout 68 koní a já nepochybuji o tom, že by naše auto bylo v pořádku, ale stabilní dveře se ještě neotevřely. Přesto se nový Suzuki Alto překvapivě osvobodil na autostrádě a cestoval rychlostí 120 km / h při rychlosti kolem 3500 ot./min bez jakéhokoli rozruchu a překvapivě nízkého hluku větru a silnice. Když jsme se dostali k nějakým zkroucným bitem mezi Arricemi a Neri, Alto se stal zábavnějším a zuřivě se rozvířelo až na 6000, stejně jako 3 válcové motory, ale hra na smích a manipulaci, stejně jako na tichých pneumatikách 155/65 R15 . Zdálo se, že nevytváří tolik dolního točivého momentu, který Hyundai i10 1.2 dělá, a to by mohlo ovlivnit jeho reálnou světovou ekonomiku. Přestože se jedná o Citroen C1, Peugeot 107 nebo Toyota Aygo, je to stejně blízké jako dammit totožné. Protože jsem se musel zeptat, tak jsem také spustil nový čtyřstupňový převodník točivého momentu Suzuki Alto automaticky. To je samozřejmě mnohem pomalejší, ale je to vhodné pro každého, kdo potřebuje správný malý automatický. Užitečně se může konat 3. místo pro předjíždění, pokud je to nutné, nebo 2. nebo dokonce 1. pro složité výstupy a sestupy. A na £ 8,560 je to o pouhých 600 liber více než příručka pro správnou spíše než pro automatickou příručku spojky. V blízké budoucnosti přinese Suzuki Alto se systémem Stop-Start, který přitáhne manuální ruku až na 95 g / km CO2, čímž bude ještě ekonomičtější a britský VED bude vyňat. Stop-Start by také měl přinést automatický pokles na zhruba 114g / km a pevně do pásma B, což by, pokud se v rozpočtu v březnu 2009 znovu nezměnilo, by znamenalo pro rok 2010/11 20 GBP. Bylo by méně než úprimné tvrdit, že nový Suzuki Alto (a jeho protějšek Nissan Pixo) jsou nic méně než extrémně přímý závodník Citroen C1 triplets. Ale to není špatná věc. Toto je nyní nejžhavější odvětví britského automobilového trhu. Nejnižší daň. Nejvyšší mpg. A nejnižší odpis ve výši £££ s. Suzuki nebude mít žádné potíže s prodejem všech 7000 Altos, které hodlá importovat po zbytek roku 2009.
60%