Subaru WRX je extrémně výkonný a nadšenci okamžitě přijmou na svůj vysoce výkonný 2,5-litrový boxerový benzínový motor, který se nachází pod obrovskou kapotou. Přeplňovaný čtyřválcový motor je hlasitý a divadelní a probouzí se v hlubokém hromu, jakmile se zapojíte jako první a moc. Získání spojky a převodovek pro práci v harmonii je choulostivý proces - první má vysoký kousavý bod a druhý je nečistý - ale s trochou praxe je možné pracovat kolem zemědělského zařízení, aby uvolnil brutální úroveň nebo sílu. Subaru tvrdí, že se jedná o dobu 5,2 sekundy s rychlostí 0 - 62 km / h, a máme jen málo důvodů k tomu, abychom se na tyto body zeptali, jako je rychlá rychlost zrychlení WRX. Hvězdným umělcem je systém pohonu čtyř kol, který je vynikající, s horskými úchyty v rohu a téměř nekonečnou trakcí na rovinách. Abyste mohli co nejlépe využívat WRX, je třeba je těžko vyměnit, aby se usnadnily rychlé změny rychlosti, které byly potřebné k dosažení středního rohu skusu ze systému pohonu všech kol. Řidič, ačkoli těžký, poskytuje spoustu zpětné vazby a brzdy Brembo s ventilátorem jsou také ostré, čímž se otáčí rychlost v hloubce vteřin. Zatímco WRX je spousta legrace k řízení na okraji, to dělá některé dosti výrazné kompromisy s bolestně těžkou jízdou, která přenáší každý kus nebo narazit do kabiny. Výsledkem je, že Subaru je únavné vozidlo, které jezdí po dlouhých vzdálenostech, přičemž motor o objemu 2,5 litru silně stoupá na rychlosti dálnice, zatímco závěs havaruje nad všemi, kromě těch nejmenších. Věci se nezlepšují ani při nižších rychlostech, protože těžké řízení a převodovka z řady WRX jsou těžkopádné. Vysoká jízda spojuje také těžký provoz s nepříjemným zážitkem, neboť WRX buď vykoká, nebo pracuje společně, když se pokoušíte definovat tenký skus jako mezi stalling nebo odpalováním 392Nm točivého momentu na všech čtyřech kolečkách najednou. Parkování je také problematické, s obrovským kroužkem otáčení a nadměrnou karoserií, což činí obtížné definovat rohy. Neexistují žádné senzory ani volby zpětných kamer, a tak častěji než by to bylo případ otevření dveří řidiče a pokus o posuzování pro sebe. Pro hardcore nadšence bude toto vše součástí parádního zážitku, ale pro jiné se prokáže jako zlomený bod v automobilu, který se jednoduše nejedná o život jako denní řidič. Zvláště když se podíváte na vysoké náklady na pohonné hmoty a pohonné hmoty s nárokovanými CO2 27,2 mbar a 242 g / km.
60%