Subaru Outback je k dispozici s možností volby ze dvou motorů, z nichž oba využívají vodorovně protilehlé rozložení čtyř boxů. Výběr benzinu je 2,5-litrový s 175 koní, nabízen pouze s automatickou převodovkou CVT, zatímco citlivější 150PS diesel je k dispozici buď se šestistupňovou manuální převodovkou nebo automatickou převodovkou CVT. Převodovka CVT Subaru je jedním z nejlepších dostupných. Volal Lineartronic, pracuje jako každý jiný CVT při nízkých zatíženích škrticí klapky a přizpůsobuje se tak optimálním otáčkám motoru za daných okolností. Při silném pohánění se však změní na posun vzoru se sedmi přednastavenými poměry. V praxi se to cítí spíše jako tradiční sedmistupňový automat bez hrubého nepříjemného úderu. To funguje nejlépe se vznětovým motorem, který je většinou klidný a rafinovaný. Při vyšších otáčkách je trochu hlasitější, ale mnohem méně než benzin. Benzín je v plavbě v pořádku, ale při zrychlení je příliš hlasitý a nezní to obzvlášť příjemně, ani se necítí tak silně, jak by naznačoval obrázek 175PS. Diesel je mnohem lepší všestranný výběr. Mohlo by to být méně výkonné se 150PS, ale má špičkový točivý moment 350Nm. To je k dispozici již od 1600 otáček za minutu, takže motor nemusí být tvrdě zpracován, aby přinesl užitečné zrychlení - a je účinnější než benzín. To znamená, že boxerové motory nejsou známy pro svou účinnost. Benzín řídí emise 161g / km a oficiální ekonomiku 33,6mpg, zatímco vznětový motor má 145g / km a 42mpg s manuální převodovkou nebo 159g / km a 38,5mp s CVT. V obhajobě Outback se jedná o model s pohonem všech kol a modelů Subaru, který se blíží odpovídajícím oficiálním údajům v sekci Real MPG. Díky pohonu všech kol a nízké těžišti motoru boxeru má Outback impozantní stabilitu na silnici. I přes to, že je to těžké auto, je to dobrá manipulace, se spoustou zákrutu v zákrutách a poměrně málo kotoučů. Navzdory tomu nabízí odpružení vynikající jízdní kvalitu a stabilitu na poškozených a zvlněných silničních plochách - a to i na větších 18-palcových hliníkových kolech. Nejen, že je Outback dobré po silnici, ale je to impozantně schopné. Systém pohonu všech kol zajišťuje lehkou práci nerovností, vlhkého bahna a dokonce sněhu. Jsou to jen extrémní prostředí, jako jsou velmi strmé svahy, silně zuřivé tratě nebo hluboká voda, která zastaví Outback, a to i přes svůj tělový styl. Standardem všech nových modelů Outback je systém EyeSight. To kombinuje jeden z nejhladovějších adaptivních řídících systémů na trhu s výstrahou při odjezdu z jízdního pruhu a nouzovým brzdovým asistentem, který zastaví vůz, aby zmírnil nebo dokonce zcela zabránil kolizím.
60%