Po revizích v roce 2013 byl sortiment zjednodušen, což znamená, že existuje pouze jedna volba motoru - 2,0-litrový boxerový nafta s výkonem 150 koní. Je to slušný výkon díky zdravému výstupu točivého momentu 350 Nm, který je na kohoutku z nízkých otáček. Jsou nabízeny dvě převodovky - šestistupňová manuální převodovka a Lineartronic CVT automatic. Velkým překvapením je Lineartronic. Zatímco většina převodovek CVT je hlasitá a jsou téměř odpojena od motoru, Lineatronic je hladký, tichý a uvolněný, pokud není nabitý náhlým plným plynem. Je to impozantní přenos, který zvyšuje přitažlivost Outback, ale přichází s prémií 1500 liber nad manuálem. Řízení Outback je snadné - je to velké a těžké auto, ale je dobře osázené a bezpečné se spoustou trakce i ve vlhkých, kluzkých podmínkách. Ovládací prvky jsou pohodlně dobře vyvážené a poskytují důvěru a pozastavení nabízí dobrý kompromis mezi jízdním komfortem a schopností manipulace, díky čemuž je Outback ideálním vozem pro venkovské silnice. Outback jezdí poměrně vysoko a má pohon všech kol, což z něj činí dobré vozidlo pro farmáře nebo chovatele, kteří chtějí něco tak smysluplného a praktického jako tradiční majetek, ale mají schopnost řešit kopce, pole, bahno, sníh a led - a měl by být schopen v těchto náročných podmínkách. Bohužel tato schopnost a výběr boxerového motoru přichází na úkor spotřeby paliva. Oficiální kombinovaný cyklus pro příručku Outback 2.0D je 47,9mpg, zatímco pro automat je 44,8mpg. Na papíře nejsou tyto údaje brilantní, ale na plusové straně má Subaru tendenci skórovat dobře v sekci Real MPG, takže by měly být docela reálné. To znamená, že roční daňový poplatek bude poměrně drahý - manuální model vydá 155 g / km a spadá do skupiny VED V, zatímco automatická produkuje 166 g / km a spadá do skupiny H. To není moc dobré a stojí za faktoring náklady na vlastnictví, zejména pokud plánujete koupit dlouhodobě tolik zákazníků Outback.
60%