MINI volá vozidlo Roadster jako sportovní vůz, odhaluje Audi TT Roadster a Mazda MX-5 jako klíčové soupeře. Pokud jde o radost z jízdy, nesklame. Změna převodovky je uspokojivá a řízení je přímé a dobře zatížené, což inspirová důvěru v zákrutách. Nad hladkými cestami je Roadster extrémně složen a necítí se rozčileně. Není to však perfektní. Na silnějších a nerovných plochách je Roadster skákací, což není komfortní. Tento problém je méně výrazný u dieselového modelu, i když s jeho těžším motorem. S střechou je snadné pořádat rozhovor, a to i při rychlostech na dálnici. Tam je hluk větru, ale je to daleko od rušivého a na B-silniční tempo Roadster je dokonale klidné prostředí. Výfukové znamení zní dobře a je vylepšeno po stisknutí tlačítka "sport". Sportovní režim také váží řízení a zesílí odezvu škrticí klapky. Roadster je nabízen s dieselovým motorem o objemu 2,0 litru nebo benzinem o objemu 1,6 litru, který je k dispozici ve třech výstupech - 122PS, 184PS a 211PS. Zkoumaný benzínový motor byl 185PS jednotkou nabízenou v modelu Cooper S, který nabízí spoustu příjemného a použitelného výkonu. Špičkový točivý moment je 240 Nm, dostupný mezi 1600-5000 ot / min, a tam je nadbytečné zařízení, které posunuje až na 260 Nm při předjíždění. Je to docela vzrušující tempo a výfukové plyny se dokonce vynoří a praská, když se zpátky, přidáte k zážitku - zejména se střechou dolů. Vznětový motor dává Roadsteru úplně jiný charakter. Je to tiché a rafinované provedení, které ušetří trochu klapek při startu, zatímco přináší zdravý točivý moment 305Nm mezi 1750-2700rpm. Uchovávejte jej v napájecím pásmu a vybuchuje dopředu, ale bez stejného výfukového signálu se cítí mnohem vyrostlější. Bude lépe vyhovovat prohlídce na dlouhé vzdálenosti. Je to také nejúčinnější motor v řadě, s oficiální ekonomickou hodnotou 62,8 mpg a emisemi 118 g / km. Benzínové motory jsou také docela efektivní. Vstupní úroveň motoru 122PS vydává 133g / km CO2 a oficiální ekonomickou hodnotu 49,6mpg, zatímco 184PS Cooper S vydává 139g / km a má ekonomickou hodnotu 47,1mpg. Nejmodernější model JCW spravuje 38,7mpg a 169g / km CO2. Všechny vozy přicházejí s technologií "minimalismu", která snižuje spotřebu paliva pomocí systému zastavení / startu, regenerace brzdné energie a ukazatele řazení.
80%