Benzínové motory jsou trojvalecové řetězové motory od firmy Mitsubishi s výkonem 61 nebo 71 koní a turbodúchadlem o výkonu 84 koní. Spojené království nedostane naftu o objemu 799 ccm o objemu 45 koní, protože by se neprodával v dostatečném množství. Převodovka je nyní automatizovanou příručkou spíše než 6-ti stupňovou, s manuální sekvenční změnou nebo tlačítkem, abyste nechali elektroniku, aby to pro vás bylo. Posilovač řízení je volitelný. Demonstranti obchodních zástupců LHD dorazí v červnu od prodejců společnosti Smart v Británii ve Velké Británii a zákaznických vozidel RHD od září. Ceny začínají kolem 6 840 liber. Odnímatelný satnav Garmin bude volitelný na cca 300 liber a sedí v dashtopové botě s hlasovými pokyny přes autorádio. Při startu v Madridu jsem vyšel dva ForTwos. Za prvé, turbodiesel o objemu 84 koní, který nepodporuje řízení na dálnici a na venkově, směřuje na Chinchon a zpět. Pak, druhý den, model 71 bhp s posilovačem v provozu v Madridu. Na dálnici pracoval turbo na výjezdech, ale dosáhl 155 km / hod. (Pravděpodobné 145 km / h) a v tomto okamžiku se zrychlil. Takže v případě nového španielskyho režimu urychlení rychlosti, na nejméně na dálnicích, řidiči nebudou trpět víc než 100 € pokutu bez bodů na jejich licencích. (Získáváte body a větší pokuty za cokoli přes 152kmh a majitelé Porsche si berou na vědomí, že více než 219kmh vám získá šest bodů plus pokutu € 520.) Gearchange je obrovské zlepšení ve starém autě, ale přesto trochu pomalé když se zvednete, abyste mu pomohli. S mírně delším rázvorem je jízda méně trhaná, manipulace a bezpečnější jízda na vozovce, i když je ještě nakonec omezena kombinací krátkého rozvoru a vysoké kabiny. Nemůžete dostat žádné opravdové potěšení z obložení to přes sérii zákrut. Na rozdíl od starého Roadster Coupe to ještě není sportovní vůz. Nejpříjemnějším testem však přišla příští den, když v městské dopravě v Madridu šel s okouzlujícím sprievodem Madridlena. Za to jsem si vybral kupé o objemu 71 koní s posilovačem a ukázal se za ideální pro tento úkol. Motor je mírnější a sladší, což dává perfektní zrychlení pro městské využití a přestože řízení "cítit" bylo někdy trochu divné, auto i já a můj průvodce byli velmi šťastní. Záměrně složitá trasa někdy znamenala překročení jízdních pruhů a pravděpodobně kvůli skromné velikosti nebo čisté inteligenci Smartu se zdálo, že jiní řidiči ji rádi dovolili. Úzké boční ulice byly hrůzou. Zpětné parkoviště se díky integrovaným opěrkám hlavy projevilo třemi čtvrtěmi zaslepenými zadními sedadly, ale jakmile si řidič zvykl na délku vozu, mohl by to snadno udělat se zrcátky. V roce 2009 se navrhuje, že londýnský poplatek za přetížení vozidel, který bude mít více než 224 g / km CO2, se zvýší na 25 liber, u vozů s emisemi 121 až 224 km / km zůstanou na 8 liber za den, ale řidiči všeho, co vydechuje 120 g / km nebo méně vystoupí bez zaplacení. Několik desítek vozů se již kvalifikuje a připravovaná nová dieselová minidonka MINI Cooper bude také. Ale pokud by Smart a GoingGreen nějak dokázali přimět Kena Livingstona, aby přidělil parkovací prostory pro Smart Street a G-Wiz s nižšími cenami, pak budou Smarts ještě více smysluplné jako městské automobily, než to už dělají. UPDATE: SMART FORTWO DIESEL Je to známka toho času, že společnost Smart zahájila v Británii ultratenkou emisi dieselové verze svého druhého generačního města Fourtwo. Předtím si myslela, že by si ho nikdo nemohl koupit. Kombinace ekonomických tlaků a ekologických zájmů vedla ke změně myšlení a auto přišlo v létě roku 2009 s tvrzením, že je to nejčistší volně přístupný masový trh. Poháněný 799ccm tříválcovým turbodieselem common rail s pětistupňovou převodovkou, vyrobí auto 88g / km CO2 a je teoreticky schopné dosahovat téměř 85mpg. Drobný, lehký, dvoumístný inteligentní systém Smart je ideální platformou pro tento druh věcí, ale výkon motoru s výkonem 45 koní na dieselovém motoru nebude dělat to hotrod. Inteligentní nároky dosahují nejvyšší rychlosti kolem 85 mil / h, a 0-62 téměř 20 sekund. Jedná se o obrázky, které na papíře nevypadají skvěle, ale ve skutečnosti se auto cítí perfektně vzrušující a je překvapivě uvolněným dálničním křižníkem, protože 3000 otáček za minutu se rovná asi 75 km / h. To je náchylné k bočnímu větru dálnice, a někdy projíždějící kamiony způsobí, že to trochu jink, ale vzhledem k tomu, že auto má velmi krátký rozvor a je přes pět nohou vysoký, to je stěží překvapení. Vezměte si spolujezdce a vy byste si všimli, že to funguje trochu víc, stejně jako klimatizace a auto Smart musí být houpáno spolu s převodovkami, aby drželi krok se všemi ostatními, způsobem, který je nepravděpodobné, že by to pomohlo zasáhnout nárok 85mpg, ale normální jízda by měla pohodlně přinášet 60 plus mpg a je to skutečně vyňato z silniční daně. Stojte venku a auto zní jako velká motorová sekačka, ale uvnitř je dostatečně hladká a pokud není zvlášť tichá, její hluboký motor není zdaleka nepříjemný a na cestovní rychlosti je to docela nenápadné. Tento inteligentní systém přilnul k prudkému, pětistupňovému, samočinným převodovce s elegantním ručním ovládáním, které umožňuje výměnu převodových stupňů pomocí voliče směrem dopředu nebo dozadu. Přemístěte ji automaticky do převodových poměrů a stále se cítíte, jako kdyby někdo zkrátil brzdy mezi změnami, neboť je často doprovázeno mírným posunem. Systém se v průběhu času zlepšil, ale stále nechává auto dolů. Rychlé zapojení prvního a zpětného chodu při stísněných parkovacích manévrech to může také zvýraznit. V opačném případě to někdy vede k žádné jízdě, spoustě otřesů a bezstarostné jízdy. Je vybaven zařízením na uložení kopců, ale náš příklad má svou vlastní mysl a při jedné příležitosti se auto téměř stočilo do plotu. To je velká škoda, protože kompaktnost a těsný oblouk Fourtwo dovolí tomu, aby se dostalo do drobných mezer, které odmítaly jiné vozy. Změna rychlostních stupňů sami zlepšuje hladkost. Zdálo se, že zdvihání plynového pedálu, jak je vybíráno, znamená, že z tohoto chybného systému je nejlepší. Řízení je naprosto přesné, pokud je bez života, a na suchých, zvlněných cestách se vozidlo připevňuje k jejímu řádu a vykazuje úrovně uchopení, které by překvapilo každého, kdo předtím neudělal vůz. Někdy si uvědomujete, že její hnací síla se nachází asi šest centimetrů za ledvinami. Je tu smysl, že auto je zatlačeno do rohů a mám podezření, že celková hloupost na mokrých nebo ledových plochách může vést k tomu, že půjde zpět, ale dynamika sportovních vozů není tím, čím je tato věc. Vzhledem k vzpřímenému postoji vozu a krátkému rozvoremu je jeho výbuch jen stěží překvapením, ale je zřídka aktivně nepohodlný.
60%