Nejprve se řídilo ovládání motoru 1.1, které bylo trochu lepivé a mrtvé ve srovnání s křídlovým světlem Colt. Ale brzy jsem si na to zvykl a zjistil jsem, že mohu tlačit Forfoura mnohem tvrději na rohy. Neříká to jako "MINI", ale stále může pořádat kroužky kolem většiny vozů ve své třídě, včetně Fiesta, 206, Polo a Jazzu. Vůz má stejný temperamentní tříplotový motor o objemu 75PS jako Colt, který z něj vůbec neznamená, že je to sportovní vůz, ale je to dost. A protože SMART určuje pro Forfour různé pružiny a závěsné pouzdra, jedná se lépe než Colt, aniž by se otáčela ocasem při rychlosti. To je základní model. Pokud máte více peněz, zapomeňte na ostatní 1,1s a dokonce i 1,3s. Jděte na jeden z dieselových motorů. Dvouproudový čtyřválcový motor s přímým vstřikováním common-rail o objemu 1,5 litru nastavuje nový standard pro malé diesely. Dodává se ve dvou výstupech: 68PS a 95PS, zvýšení ceny za 1 000 liber dosaženo jednoduše přeprogramováním ECU, protože motory jsou jinak stejné. Nosná turbína Forfour s výkonem 68 koní má lepší přední nápravu než 1,1 a s mnohem větším točivým momentem se cítí mnohem více z rohů a kruhových objezdů. Stále to není taková zábava jako MINI, ale příjemná a dostatečně šikovná, aby odpovídala Forfourově ohromujícímu vzhledu. Silnější 95PS bylo sportovně prvních pár metrů, které jsem jezdil. Řízení bylo mnohem pozitivnější a cítil jsem, že přední pneumatiky ucpaly povrch vozovky. Jeden jsem jednal byl nejlevnější £ 10,995 Pulse spec na standardních 14 "ocelové kola s 175/65 R14 pneumatiky.Ale to bylo houkání. Rychlé a chytlavé, když jsem chtěl, aby to bylo Docile, když jsem ne. ještě jeden případ standardních kol a pneumatik, který se cítil mnohem lépe než ty velké slévárny na trhu s širokým ultra nízkoprofilovým kaučukem. Strávil jsem pár hodin v Cheadle Hulme, kde jsem žil jako štěrk a neviděl jsem skoro 40 let. aby po pětačtyřicetiletém plánování města znamenalo spoustu zastávek a začalo a Forfour vůbec nevznesl námitky. Ve skutečnosti Forfour obdržel první kompliment zaparkovaný na přední straně školy, maminka si vzala svého syna s Jeepem Cherokee, která si to nejen všimla, byla natolik nadšená, že mi říkala, že je to opravdu pěkné auto. Mohl jsem napsat nekonečně o ozdobných kombinacích, vyměnitelné barevné plastové panely, které vám umožní vyměnit vaše vozidlo vyměnit své auto. Ale vše najdete v níže uvedených podrobnostech. Jen pár věcí: Jděte do sady telefonů, která změní váš vůz do telefonu, protože používá adaptér pro kolébku pro stávající telefon, nikoli pro Bluetooth. Vyměňte telefon a vyměňte adaptér. Díky tomu je vozidlo přívětivější k dalším telefonům, než k někdy nekompatibilním sadám Bluetooth. Pouhých 80 liber vám koupí třetí kolo a diagonální zadní opěrku a opěrku hlavy, čímž Forfour promění v Forfive. SMARTs vzbudili tolik nadšení, že SMART klub je nyní druhým největším automobilovým klubem ve Velké Británii, druhým pouze MG Car Club. (www.thesmartclub.co.uk) Pokud vám nepotěší 109PS, někdy v příštím roce bude mít Forfor Brabus 180PS. A pokud se vám líbí 75PS £ 7,995 černá, chyťte se brzy. Příští rok bude nahrazen modelem Pure Pure 66PS s menší sadou za stejné peníze. Konečně se někdo musí ptát, takže budu předjímat tuto otázku. Kdybych měl na výběr tytéž peníze mezi SMART Forfour a MINI Cooper, na který bych měl jít? Muselo by to být SMART Forfour 95PS CDI Passion ve stříbrném Tridionu s melounovými zelenými kovovými panely jako auto na snímku před obchodem. Dokud jsem se nezměnila o barvě. UPDATE 23 JANUÁRA 2005 Týden v závodě CDI Passion 95PS potvrdil můj výběr. Udělal jsem asi 500 mil a průměrně kolem 45 mil. Pohyb v 5. místě dává zhruba 28 mph za 1000 otáček za minutu, což je asi správné. Je to trochu hlučné, ale není příliš vysoké a hlasitost rádia se automaticky zvýší, aby se kompenzovalo. Manipulace a přilnavost na 195/50 R15s byla velmi dobrá, věrná sportovní. Dieselové motory rozhodně zvládnou lépe než benzínové vozy.
60%