Superb Estate je nadprůměrně pohodlné auto, které je ideální pro pokrytí dlouhých vzdáleností. Prostorná kabina je spojena s nádherně hladkou a odpuštěnou jízdou, která se rovná mnoha luxusním limuzínům. V cestě nebo silném větru je na cestách jen málo a je to vynikající při žehlení nerovných a špatných povrchů vozovky. Pokud chcete pohodlné rodinné auto - to je ono. Odpor je, že nejde o nejostřejší vůz, pokud jde o zatáčení. To znamená, že je to víc než schopné díky vysokorychlostním zákrutům a cítí se složené, i když jsou vtaženy do těsného rohu. Řízení nemá příliš mnoho pocitů, ale nicméně je pěkně vážíno. Mnoho Superb Estate kupující pokryje velké míle, a tak volba na naftu je zřejmá volba. Pokud chcete úplnou ekonomiku, pak je to 1,6 TDI. S 120 koní je to sotva ohnivá koule, ale nemyslíme si, jak moc je to s ekonomikou nárokovanou na 67,3 mpg, zatímco emise 109 g / km CO2 znamenají levné daně. To neznamená, že neposkytuje víc než odpovídající výkon. S 250 Nm točivého momentu je 1.6 TDI dostatečně silný od nízké úrovně a díky nízké hladině hluku a malým vibracím v kabině je ideální pro jízdu na dálnici. A pokud chcete nejjemnější Superb Estate, tento motor se používá v modelu Greenline, který vidí, že ekonomika se zlepšila na 76,3 mbar, zatímco CO2 klesne na pouhých 97 g / km. Naším výběrem by však byl ještě motor 2.0 TDI. Standardní verze má 150 koní, nebo model 190PS v modelu SE L Executive nebo Laurin a Klement. To je první, o kterém si myslíme, že je nejlepší kombinací výkonu a ekonomiky. Je to mnohem silnější než převodovka 1,6 TDI a jeho extra točivý moment - vrcholící rychlostí 340 Nm - znamená, že dostat se kolem pomalu se pohybujících vozů je mnohem jednodušší. Je to také snadné na palivu s oficiálními údaji o 68,9 m. Navíc je k dispozici s převodovkou DSG - v tomto případě šest-rychlostní než sedm-rychlost menšího 1.6 TDI. Zatímco DSG je pohodlnější, zvláště pokud strávíte hodně času v provozu, není to bez jeho nevýhod. Na dálnici je to skvělé, ale může to být trochu váhavé, například při tahu na kruhovém objezdu. Škoda také nabízí 4x4 pohon na Superb s motorem 2.0 TDI. Je to navíc 1500 liber, ale v zimě se opravdu dostává do svého vlastního. Nasaďte Superb Estate s pneumatikami za chladného počasí a bude to docela nezastavitelné. Pro řidiče se sníženou kilometrovou životností nebo ti, kteří dělají spoustu krátkých jízd, je benzin Superb Estate daleko smysluplnější. A naštěstí má Škoda vynikající motory TSI. Prvotřídní model je 1.4 TSI s výkonem 125 koní, který je k dispozici pouze v základní výbavě - to je v podstatě auto, které umožňuje Škoda vyúčtovat vynikající ceny za méně než 20 000 liber. Ve skutečnosti bude těžké nalézt jednu. Místo toho je to stejné 1.4 TSI se 150PS, což dává větší smysl. Nenechte se odkládat svou malou velikostí, protože 1,4-litrový motor je skutečný klenot a ve vynikajícím provedení skutečně funguje výjimečně dobře. Samozřejmě se nemusíte starat o DPF. A je to docela rozumné na palivo s nárokovaným 55.4mpg, i když se budete snažit, aby odpovídal tomu v reálném životě. Vedle toho je motor 2.0 TDI s 220 koní - stejným motorem, který se používá v modelu Octavia vRS - a dává vozu Superb rychlý obrat, zatímco špičkový rozsah je 2,0 TSI s 280 koní. Tato vzácná šelma je standardně vybavena převodovkou 4x4 a převodovkou DSG. Jak si dokážete představit, ekonomika je sotva silou s nárokovaným 39,2 mil.
100%