Rozsah začíná s pateticky znějícím 1.4 TSI, který je na tváři neuvěřitelně malým motorem pro tak velké vozidlo. Nejde však o žádný běžný motor o objemu 1,4 litru: využívá technologii turbodmychadel, která dodává výkon 125 koní, což je typ síly, kterou byste normálně spojili s motorem o objemu 1,8 litru. Údaje o výkonu jsou také slušné, když se dosahuje rychlostí 0-62 km / h za 10,6 sekundy a na maximální rychlost 124 mil / hod. Ale skutečným přínosem tohoto malého turbo motoru jsou nižší emise a lepší spotřeba paliva. Vydává 159 g CO2 / km a je schopen kombinovaného cyklu 40,9 m / s. Většina odběratelů benzínu jde o 1.8 TSI o výkonu 160 koní. Využívá podobnou turbo technologii jako 1.4 TSI, aby dosáhla rovnováhy mezi rychlým výkonem a nízkými emisemi. Klesá čas na 0-62 km / h na 8,7 sekundy a zvyšuje nejvyšší rychlost na 124 mil / hod při emisích CO2 171 g / km. Je to jemný, flexibilní motor, který je po celém městě stejně šťastný, jak je na volné cestě. Díky turbo je spousta "ooomph" pro snadné předjíždění. Teoreticky je na vrcholu sortimentu motor V6 o objemu 3,6 litru, ale každý rok se ve Velké Británii prodává jen hrstka, což je novinka na použitém trhu. Většina kupujících je plná pro jeden z dieselů. Existuje vstupní úroveň 1.9 TDI s výkonem 105 koní, ale je to docela starý motor a poměrně nerafinovaný ve srovnání s alternativním 2.0-litrovým TDI CR (common rail) s filtrem pevných částic, který je k dispozici s výkonem 140 koní a 170 koní. V manuálním 140bhp formátu, tento motor vrátí 51.4mpg (což je více než 48.7 v nabídce z 1.9-litrového TDI) a dostanete od 0-62mph za 10.2 sekundy. Nejlepší z hromady je verze 170 bhp, která je vhodná pro Superbův nevýznamný rozměr. Nabízí přesně to, co očekáváte od společné nafty Common Rail - je rafinované, tiché a klidné na dálnicích. To je také motor, který je nejvhodnější pro vlečení, také s brzděnou tažnou hmotností do 2 000 kg. Vynikající automatická převodovka DSG je k dispozici jako příslušenství u modelů 1.8 TSI a 2.0 TDI CR (verze 140 koní a 170 koní) a standardně na modelu 3.6 V6. Pracuje tím, že používá dvě spojky a předběžně vybírá další rychlostní stupeň pro velmi rychlé změny. Pohon všech kol je volitelný u modelů 1.8 TSI a 2.0 TDI 170, zatímco benzin V6 je standardně dostupný. Ačkoli se nejlépe hodí pro dálnici, kde je vynikající křižník, Superb Estate není mimo svou hloubku na otevřené cestě. Řízení je dobré, kontrola karosérie je kontrolována a uchopení je dobré na většině silničních plochách. Ve městě byste očekávali, že velikost Superb bude problémem (je to koneckonců více než pět metrů), ale to není pravda, i když jste parkování. Je pravda, že viditelnost zepředu může být lepší, ale efektivní parkovací senzory částečně vynakládají na to a dělají dobrou práci, jak řídit Superb Estate do prostoru. Případně je zde možnost Park Assist, která vám zaparkuje auto. Využívá senzory k nalezení vhodného parkovacího místa a pak provede všechny choulostivé bity sám. Všichni řidiči musí udělat, je řídit rychlost s akcelerátor, protože všechny řídící vstupy jsou vyrobeny z auta.
80%