V roce 2002 jsem koupil dražbu 28 000 kilometrů, rtěnku růžového kovu Leon 20VT 180 Sport 2000X pro pouhých 7 750 liber. Vzal jsem si šanci, ale ukázalo se, že je skvělý nákup a skvělé auto. Musel jsem to pustit po 11 měsících a skoro jsem dostal peníze zpět po vynikajícím roce motorismu, během kterého se objevila většina vozů, které jsem testoval na silnici, včetně golfu IV GTI 180. Tak jsem opravdu chtěl řídit nový Leon to by byl jeho přirozený nástupce. Za několik měsíců bude mít verze FR 200PS další grand nebo dva. A pozdě v roce byl červený horký 240p Cupra. Ale mezitím je 2.0TFSI Sport trochu vyjednáno za pouhých 16.020 liber Jednou věcí je jisté: nový Leon je citlivý na barvu. Moje testovací auto přišlo v "Rubi červené" kovové, ne velmi odlišné od mého starého 20VT Sport. A i když to vypadá úžasně z některých úhlů, nefunguje tak dobře od ostatních. Vysoké strany desky a nízká střecha se předpokládají prodloužit, ale ze zadních tří čtvrtin může vypadat trochu hustě. Sdílí ochranné známky se skrytými zadními dveřmi značky d'Silva. Nemá to dostatek síly obrazovky a krátkost těla salsy. Přesto jeho vzhled funguje nejlépe zepředu, přední tři čtvrtiny a boční. Je to dost dobře, když se otevřou ty garážové dveře. Můžete se blahopřát sami za to, že ušetříte 4 000 liber na Golf GTI pro téměř stejné auto v ostřeji obleku. A s jedinečnými stíracími stěrači d'Silva, které se zapadají vertikálně do pilířů A. Převodovka a závaží pro zatáčení jsou také dobré. Pokud bych však vlastnil jeden, tak bych ho bičem přímo do prodejce VAG a váhu řízení změnila těžší přes port OBDII. Jak jsem přišel, bylo to příliš lehké a bezvýchodné, ale veškeré současné elektrohydraulické řízení VAG může být znovu nastaveno v garáži na šest různých úrovní asistence. I přes bezkonkurenční řízení vozidlo v rozích neuvědomuje. Může to být opravdu těžké, než se začne nedotýkat, a přesně vám řekne, kdy se to stane. Dokonce i na 17 "slitinách s pneumatikami 225/45 je jízda v pořádku, sedadla jsou pohodlná, motor je nádherně ohebný a při rychlosti 25 mph za 1.000 ot./min v 6. jí můžete nechat na plavbě cestou. Je to rychlé, flexibilní, ekonomické a praktické a dobře vypadající. Jako starý model bych mohl žít s jedním po celý rok.
80%