Ale věc o SEAT Leon 20VT a jeho malém bratru Ibiza Cupra je, že na rozdíl od většiny dezinfikovaných sportovních vozů dneška se skutečně cítí naživu. Dostanete se, rozběhněte a vás prosí, abyste ho řídili, místo abyste tam jen seděli, řídili a měnili rychlost. Starý Peugeot 205 GTi byl takový. Šestistupňová převodovka Alfa 156 2.5 V6 je taková. Peugeot 306 GTi-6 je taky. V dnešní době však není mnoho dalších automobilů, zvláště další modely VAG s různými odznaky. Co skutečně máte s Leon 20VT je pětidveřový, pětimístný, dvoukolový, šestistupňový Audi TT, který vypadá jako Alfasud. Příklad RHD, který jsem měl za pět dní, vynaložil 10 000 liber levnější než Golf V5 o objemu 170 koní. Přesto se to odrazilo na každém golfovém hřišti s výjimkou golfového klubového snobství a nedostatku chrómovaných zavazadel v kufru. Jeho skutečný potenciál je odhalen na rychlých otevřených silnicích, kde šestistupňová skříňka nabízí výbavu pro každou situaci a manipulační klepání všech ostatních výrobků VAG na stejném podlaží, s výjimkou Audi TT. Je to rychlé, pohodlné, úsporné, dobře ovladatelné a dobře ovladatelné, má veškerou potřebnou sadu a za 14,995 liber je to nejbližší, že se dostanete na výhodnou cenu v této zemi. Je to vše, co potřebujete, a úplný pětimístný prostor se slušným zavazadlovým prostorem, takže nemusíte dělat žádné kompromisy. Moje žena to milovala. A jediný kousek, který se uvolnil v 20 000 milaru, který jsme zkoušeli, byl motor. Překryvná stopa zůstala působivě přesná a odkudkoli nebyla žádná chrastítka. 20VT je zřejmým vůdcem balení Leon. Ale ostatní se také mohou pochlubit stejným stylem Alfasudem a stejným latinským charakterem bez jakéhokoli latinského temperamentu (počáteční příklady byly skutečně postaveny v Belgii). Za požadované ceny je každá z nich výhodná. Pokud nejste obtěžovaní ohledně golfové snobbery, jsou to všechny lepší vozy za méně peněz. V říjnu 2002 jsem dal své peníze tam, kde mám ústa, a koupím dva roky 20VT Sport na dražbě za 7,775 liber. Běžel jsem to po dobu 10 měsíců, nic se nestalo špatným, kromě nesprávného pokrytí nad pylovým filtrem, a bylo vždy potěšením řídit návrat až na 34mpg, když jsem to ulehčil. Prodal jsem ho v srpnu 2003 za 7 500 liber.
60%