S fantasticky nízkou a nastavitelnou polohou jízdy, ostrým otočením a skutečným pocitem toho, co se děje pod koly při zatáčení, je Leon SC velice rád. Někteří by mohli kritizovat řízení za příliš světlo, ale pak znovu, to je část toho, co dělá auto cítí tak uvolňující většinu času. To a kvalita jízdy, která má veškerou nuanci, kterou byste očekávali od něčeho, co bylo vyvinuto z víceznačného, mnohonárodního inženýrského oddělení společnosti Volkswagen. Vzhledem k tomu, že předcházející León byl v jeho přístupu k sportovnímu výkonu - měl jednoduše těžkou jízdu - Leonova generace se na většině povrchů pěkně klouže, přesto se může pochlubit působivou regulací těla. Technicky smýšlející by mohli být více zjednodušujícím nastavením zadního zavěšení nižších pohonů modelů Leon SC, které nezískávají plné vícenásobné spojení, ale upřímně řečeno byste museli buď a) zbytečně rychle zatáčet, nebo b) Stigův pedantický bratranec si to všiml. Model Leon SC je k dispozici s výkony od 110PS do 290PS, takže se mění způsob, jakým je podvozek nastaven, a proto i v jízdě. Zásady jsou však na místě. Dostanete dostatek spokojenosti v základním 1.2-litrovém TSI Leon SC, jelikož budete mít Cupra 290. Všechny motory jsou lekce plynulosti a potlačení hluku, s výjimkou mírně bzučivé nafty o objemu 1,6 litru, ale ani tehdy, když je motor pod lehkým zatížením, není to velký problém. Totéž platí pro model 2.0 TDI, který nejvíce vybíráte, který je k dispozici buď s výkonem 150 koní, nebo s výkonem 184 koní, který je skutečně rychlý při nízkých otáčkách, a to díky momentu 380 Nm při pouhých 1750 ot / min. Je to v podstatě golfová dráha Golf GTD. Ačkoli důsledky zdanění spotřeby paliva nebo daň z podnikových vozidel vás mohou směřovat k naftu, nejlepší modely Leon SC jsou poháněny benzínovým motorem. Dokonce i 1.2-litr TSI základny je dobrý, s šumivým charakterem, který se hodí k základnímu pocitu dynamiky Leon SR. Ale TSI o objemu 1,4 litru o objemu 1,4 litru je ideálním místem. Je to rychlé (za 7,9 sekundy), ale vzhledem k funkcím, jako je vypnutí válců, které posílá paliva pouze dvěma čtyřválcům s mírným tempem, oficiální ekonomický rating přesáhne 60mpg. Máte občas pocit mírného rozrušení, když se válce znovu aktivují, ale to není příliš často nebo dráždí. Všechny motory jsou k dispozici s automatickou převodovkou DSG (šest nebo sedm otáček v závislosti na motoru), což je zde jako vítězství, jako když se říká S tronic a Audi. Rychlý posun, hladký a prospěšný z hlediska spotřeby paliva zvyšuje efektivitu letadla SC, spíše než jeho potlačování, bez ohledu na motor.
80%