SEAT Ibiza je malé auto, které je pohodlné, ale přitažlivé. To má hodně co do činění s konstrukcí těla Ibize, která je velmi odolná vůči flexu a umožňuje závěsné práci v nejlepším možném. Co to znamená pro většinu řidičů Ibize, je velmi pružná jízda na silnicích s pádlem. Někteří mohou sténat, že Španěl nemá naprosto stejnou přesnost řízení nebo řízení vozu Ford Fiesta, ale pro všechny, kteří chtějí tyto vzrušení SEAT, mají třídveřové modely SC Cupra. Místo toho, pětidveřová Ibiza udeří jemnou a dobře promyšlenou rovnováhu mezi zábavou a praktickou skutečností. Vaše výplně nebudou otřásat, ale bude to také příjemné, kdyby se v době, kdy jste v náladě, objevil klidný úsek venkovské silnice. Zvolte model FR, který je nejpříjemnějším z pětidveřových možností Ibizy a jeho větší kola z lehkých slitin vám umožní lépe vědět, jaké jsou hrbolky na povrchu, ale nikdy se to nesnáší. Můžete také upgradovat na volitelná 17palcová kola z lehkých slitin pro FR, která obchodují s malým komfortem pro styl a zákrutu v zatáčkách. Dokonce i na těchto větších kolech, Ibiza poklop dává dobrou zprávu o sobě, pokud jde o zdokonalení. Silniční hluk je utěsněn z kabiny, stejně jako v jakémkoli jiném poklopu, ačkoli byste mohli najít vratné šumění kolem dveří a zrcadel trochu zasahující na rychlosti dálnic. Při nižších rychlostech máte větší pravděpodobnost, že si uvědomíte, že houkačka na vznětových motorech má klíšťata nebo minimální otáčky. Pusťte škrtící klapku a to brzy zesílí a je doprovázeno silným dopředným pohybem z dieselových motorů 1.2 TDI a 1.6 TDI. Zatímco dieselové motory v malých hatchbackech nejsou největšími prodejci, Ibiza je vhodná pro tuto kombinaci s Ecomotive modelem. Využívá 75 TDI 1,2 TDI, který dodává jen 92 g / km CO2 a kombinovanou ekonomiku o hodnotě 80,7 m, což je nejlepší v sektoru. Model Ecomotive nesmí zvýšit váš puls s jeho zrychlením, trvá 13,9 sekundy, aby se dostal z 0-62 mil / hod, ale výplata při nízkých provozních nákladech je dostatečná náhrada. Zážehový motor o objemu 1,2 litru o objemu 70 koní je více pro ty, kteří hledají nejlevnější vstupní místo do vlastnictví Ibiza, zatímco 85-ti letý 1,4-litrový štítek kopíruje svou knihu s vysokými emisemi 139 g / km. Mnohem lepší je turbocharged 1.2 TSI, který má 105 koní na kohoutku a dává Ibize zesty výkon a dobré zpřesnění. Je k dispozici také se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG s dvojitou spojkou. SEAT nabízí svůj motor 1,4 TSI na Ibize, který má 140 koní a technologii Active Cylinder Technology, která vypne polovinu válců motoru, když není požadováno, aby dodávaly CO2 v objemu 109 g / km a nárok na 60,1 m.
60%