Ve skutečnosti si nemyslím, že nová Ibiza 1.2SI byla reprezentativním příkladem. Koneckonců, byla to jediná a jediná Ibiza 1.2 v té době v zemi a myslím, že její řízení musí být nastaveno s příliš velkým toe-in. Jedná se o jedno jednoduché nastavení, které může úplně způsobit nebo zlomit způsob, jakým se cítí auto. Příliš mnoho špiček způsobuje, že se vozidlo cítí strašně na kormidla a téměř jako na padáku předních kol. A přesně tohle cítil tenhle. Bylo by to dobré a dobře uchopené. Prostě se cítil naprosto bezvýznamný. Kromě toho byl motor mnohem bzučivější, ale také se zdráhal otáčet než přesně stejný tříválcový 12-ventilový řetězový kamera v poloze. Ale to mohlo být kvůli novému vozu. Možná by to časem uvolnilo. Dej to tak, nemůžu uvěřit, že správně připravený příklad nové Ibize nebude stejně tak dobrý, jak řídit jako nový Polo. Musí to být proto, že je to jen trochu levnější. Je pravda, že £ 7,995 dostanete motor o výkonu 65 koní, zatímco v poloze kupuje pouze 55 koní. A všechny Ibizas přicházejí s alespoň 8-reproduktory rádio / CD přehrávač. Ale i polos Polos má ABS. Ani základna Ibiza ani model 1.2 S nemají standardně ABS. A stejně jako Polos, středový zadní spolujezdec musí udělat s břišním pásem. 1.4 Sport poskytl mnohem lepší přehled o sobě. Je pravda, že s pouhými 100 mil na hodinách, někteří ze svých 100 koní měli pocit, že jsou stále v zámku. Ovšem se jí točilo natolik decentně, jako nový Polo, a má užitečné vlastnosti, jako jsou elektrická sklopná vnější zpětná zrcátka. Rozměrně, Ibizas jsou o něco delší než Polos, natch širší o půl palce dolů a mají 17 litrů více boty. Pomlčka je zcela odlišná; není to špatné, jenom jiné. Walter d'Silva styling je více latinský a vzrušující než roztomilý, ale konzervativní Polo. A nejlepší barva je OVNI Yellow, těsně následuje Flash Red. Posh kovy nepřidávají mnoho a některé odstíny, jako je například Aqua Green, skutečně vypadají jako dowdy. Tělesa jsou lazurována z pozinkovaného ocelového plechu pro dobrou montáž a dlouhou životnost. Těleso je tvořeno třemi horizontálními a třemi vertikálními propojenými bezpečnostními kroužky, které zajišťují tuhost a minimalizují deformaci při nárazu. A samozřejmě jsou vybaveny dvěma airbagy vpředu s vypínačem pro vypnutí vaku pro cestující. Nyní a dál směrem nahoru k Ibize většina novinářů jel na původním startu: "Rychlý a zuřivý" TDI Sport o objemu 130 koní. To má přesně stejný motor a šestistupňovou převodovku jako VW Golf TDI PD 130, ale vyšší vyšší rychlostní stupeň, který nabízí nejméně 37,5 km / h na 1 000 ot./min. Takže i když je tam nějaká výbava pro každou možnost a bootfuls točivého momentu katapultovat vás od rohu k rohu, ven na dálnici byste mohli dostat 67mpg při 75 mph. SEAT nazývá svůj ACC (Agile Chassis Concept). A vypne se, zda máte zapnutý nebo vypnutý systém řízení trakce. Ale výkon 130 koní při rychlosti 4 000 ot / min a točivý moment 229 lb ft při rychlosti 1 900 ot / min v autě, který váží 1 192 kg, nebude nikdy méně než vzrušující. Chybí mu plynulost a naprostá zábava MINI Cooperu přes rohy, ale na rovinkách by letěl kolem MINI. Samozřejmě, kvalita jízdy je v jiné lize. Ibiza pohlcuje nárazy a MINI narazí. A na dálnici není vůbec žádné srovnání. Ibiza se otočí o rychlostí jen 2 000 ot / min při 75. MINI potřebuje téměř dvojnásobné otáčky. Proč je porovnávám s MINI vůbec? Zábavný faktor a cena. Koneckonců, jedná se o zábavné vozy a volitelný MINI Cooper se přidává až k téměř identickým £ 13,500. Ale bez ohledu na emocionální argumenty (emocionálně většina lidí je povinna jít na MINI), pokud potřebujete řídit dlouhé vzdálenosti s přiměřeným komfortem a ekonomikou, pak byste byli chytřejší jít na Ibiza. Pokud potřebujete městské auto nebo čisté zábavné auto, a tam jsou jen dva z vás, pak to prostě musí být MINI. Zbytek nové řady Ibiza je uvíznutý ve frontě mimo klub. Je to proti brilantně praktickým automobilům, jako je Honda Jazz, který zcela změnil svůj obal pro malé automobily. Je to hlava proti svému sourozenému, novému Polovi, postavil 450 kilometrů na Autopistu v Pamploně. To stojí před novou Fiesta z Valencie a Corsou z Zaragozy. Nemluvě o Citroënu C3, Daihatsu YRV, FIAT Punto, nadcházející Nissan Micra, Peugeot 206, Škoda Fabia, Toyota Yaris a Renault Clio. Má přednosti skvělého vzhledu, pozinkovaného těla a dlouhého životního cyklu motorů o objemu 1,2 litru. Ale budu muset zkusit ještě pár dalších příkladů toho 1.2, než mohu dát poctivý verdikt.
60%