Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Seat

Recenze a test Seat Ibiza III 2002 - 2009

Recenze automobilů Recenze Seat Recenze Seat Ibiza III 2002 - 2009

60% Seat Ibiza III 2002 - 2009

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Ve skutečnosti si nemyslím, že nová Ibiza 1.2SI byla reprezentativním příkladem. Koneckonců, byla to jediná a jediná Ibiza 1.2 v té době v zemi a myslím, že její řízení musí být nastaveno s příliš velkým toe-in. Jedná se o jedno jednoduché nastavení, které může úplně způsobit nebo zlomit způsob, jakým se cítí auto. Příliš mnoho špiček způsobuje, že se vozidlo cítí strašně na kormidla a téměř jako na padáku předních kol. A přesně tohle cítil tenhle. Bylo by to dobré a dobře uchopené. Prostě se cítil naprosto bezvýznamný. Kromě toho byl motor mnohem bzučivější, ale také se zdráhal otáčet než přesně stejný tříválcový 12-ventilový řetězový kamera v poloze. Ale to mohlo být kvůli novému vozu. Možná by to časem uvolnilo. Dej to tak, nemůžu uvěřit, že správně připravený příklad nové Ibize nebude stejně tak dobrý, jak řídit jako nový Polo. Musí to být proto, že je to jen trochu levnější. Je pravda, že £ 7,995 dostanete motor o výkonu 65 koní, zatímco v poloze kupuje pouze 55 koní. A všechny Ibizas přicházejí s alespoň 8-reproduktory rádio / CD přehrávač. Ale i polos Polos má ABS. Ani základna Ibiza ani model 1.2 S nemají standardně ABS. A stejně jako Polos, středový zadní spolujezdec musí udělat s břišním pásem. 1.4 Sport poskytl mnohem lepší přehled o sobě. Je pravda, že s pouhými 100 mil na hodinách, někteří ze svých 100 koní měli pocit, že jsou stále v zámku. Ovšem se jí točilo natolik decentně, jako nový Polo, a má užitečné vlastnosti, jako jsou elektrická sklopná vnější zpětná zrcátka. Rozměrně, Ibizas jsou o něco delší než Polos, natch širší o půl palce dolů a mají 17 litrů více boty. Pomlčka je zcela odlišná; není to špatné, jenom jiné. Walter d'Silva styling je více latinský a vzrušující než roztomilý, ale konzervativní Polo. A nejlepší barva je OVNI Yellow, těsně následuje Flash Red. Posh kovy nepřidávají mnoho a některé odstíny, jako je například Aqua Green, skutečně vypadají jako dowdy. Tělesa jsou lazurována z pozinkovaného ocelového plechu pro dobrou montáž a dlouhou životnost. Těleso je tvořeno třemi horizontálními a třemi vertikálními propojenými bezpečnostními kroužky, které zajišťují tuhost a minimalizují deformaci při nárazu. A samozřejmě jsou vybaveny dvěma airbagy vpředu s vypínačem pro vypnutí vaku pro cestující. Nyní a dál směrem nahoru k Ibize většina novinářů jel na původním startu: "Rychlý a zuřivý" TDI Sport o objemu 130 koní. To má přesně stejný motor a šestistupňovou převodovku jako VW Golf TDI PD 130, ale vyšší vyšší rychlostní stupeň, který nabízí nejméně 37,5 km / h na 1 000 ot./min. Takže i když je tam nějaká výbava pro každou možnost a bootfuls točivého momentu katapultovat vás od rohu k rohu, ven na dálnici byste mohli dostat 67mpg při 75 mph. SEAT nazývá svůj ACC (Agile Chassis Concept). A vypne se, zda máte zapnutý nebo vypnutý systém řízení trakce. Ale výkon 130 koní při rychlosti 4 000 ot / min a točivý moment 229 lb ft při rychlosti 1 900 ot / min v autě, který váží 1 192 kg, nebude nikdy méně než vzrušující. Chybí mu plynulost a naprostá zábava MINI Cooperu přes rohy, ale na rovinkách by letěl kolem MINI. Samozřejmě, kvalita jízdy je v jiné lize. Ibiza pohlcuje nárazy a MINI narazí. A na dálnici není vůbec žádné srovnání. Ibiza se otočí o rychlostí jen 2 000 ot / min při 75. MINI potřebuje téměř dvojnásobné otáčky. Proč je porovnávám s MINI vůbec? Zábavný faktor a cena. Koneckonců, jedná se o zábavné vozy a volitelný MINI Cooper se přidává až k téměř identickým £ 13,500. Ale bez ohledu na emocionální argumenty (emocionálně většina lidí je povinna jít na MINI), pokud potřebujete řídit dlouhé vzdálenosti s přiměřeným komfortem a ekonomikou, pak byste byli chytřejší jít na Ibiza. Pokud potřebujete městské auto nebo čisté zábavné auto, a tam jsou jen dva z vás, pak to prostě musí být MINI. Zbytek nové řady Ibiza je uvíznutý ve frontě mimo klub. Je to proti brilantně praktickým automobilům, jako je Honda Jazz, který zcela změnil svůj obal pro malé automobily. Je to hlava proti svému sourozenému, novému Polovi, postavil 450 kilometrů na Autopistu v Pamploně. To stojí před novou Fiesta z Valencie a Corsou z Zaragozy. Nemluvě o Citroënu C3, Daihatsu YRV, FIAT Punto, nadcházející Nissan Micra, Peugeot 206, Škoda Fabia, Toyota Yaris a Renault Clio. Má přednosti skvělého vzhledu, pozinkovaného těla a dlouhého životního cyklu motorů o objemu 1,2 litru. Ale budu muset zkusit ještě pár dalších příkladů toho 1.2, než mohu dát poctivý verdikt.

Seat Ibiza III 2002 - 2009

Seat Ibiza III 2002 - 2009

Recenze automobilu

Opravdu jsem si myslel, že se mi líbí toto auto. Koneckonců, byl jsem velmi rád staré Ibize, zvláště v TDI 110 a 1.8T Cupra inkarnacích. Jsem ocenil nové Polo, na kterém je založena nová Ibiza jako radostné malé auto a dobrá zábava pro řízení. Takže jsem měl velké očekávání, že SEAT Centro Stile v Sitges by přišel s něčím opravdu zvláštním. SEAT Ibiza 2002 Road Test

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Seat Ibiza III 2002 - 2009
  • Seat Ibiza III 2002 - 2009
  • Seat Ibiza III 2002 - 2009
  • Seat Ibiza III 2002 - 2009
  • Seat Ibiza III 2002 - 2009
  • Seat Ibiza III 2002 - 2009
  • Seat Ibiza III 2002 - 2009

Závěrečné hodnocení

  • Zajímavější než Polo. 1.8 benzinový turbo FR dobrá zábava.

  • Stejné chyby jako Polo.

60%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den,potrebuji auto do práce tak 15 km.Mam možnost koupit toyota Yaris 4/2000 ,,5dveri za 35000 Kč.Nema posilovač a servro..jinak minimum koroze,nikde nic neskripe při jízdě.Proc auta r.v.1999 již posilovač mají?.v ceně jsou i zimní pneu.Prosim o váš názor.nikde jinde moc nejezdím.Velice děkuji“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Transit 285
    • Ford Mondeo 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing