Stejně jako nos a ocas a vložení palubní desky z kabrioletu A4 získá Exeo aktuální generaci VWG 2.0 litrů 143PS TDI. K dispozici bylo drahé nízkotlaké čerpadlo a vstřikovače Pumpe Duse. Přichází levnější, mnohem lepší vysokotlaký systém Common Rail s piezoelektrickými injektory. Výsledkem je nejen klidnější motor a punčový motor od 1750 ot / min, ale také mnohem užitečnější motor při nízkých otáčkách. Tyto piezoelektrické vstřikovače umožňují, aby se na 6. převodovém stupni spustily až na 1000 otáček za minutu, ale přesto se na ploše odtahují v 6. místě od pouhých 100 otáček za minutu. A to samozřejmě činí mnohem ekonomičtější. Podařilo se mi to průměrně o 49,9 mil přes 620 mil při průměrné rychlosti 50 mil za hodinu. A protože VAG míle jsou o něco delší než většina výrobců, to znamená, že v Fordu nebo v Citroěně je to něco jako 51 - 52mpg. Působivější bylo způsob, jakým auto krylo ty míle. Příjemně uvolněná na dálnici, avšak při rychlosti 70 mph odpovídající maximálnímu točivému momentu vážného 320 Nm, byly vždycky v případě potřeby potřebné vaky, které by mohly být zašpiněné pod pravou nohou. Cestou přes 16miles of roadworks na M1, bylo naprosto potěšeno, že klesne na 40 až 50 na 6. místě, zatímco v PSA / Ford 2.0 litru nafty byste normálně potřebovali 4. místo. Cesta na zemi ukázala, že má na luku ještě několik peří. Motor může přečnívat přední kola o značné množství, ale kdokoli znovu navrhl přední odpružení je geniální. Nějak se kola podílejí na uchopení a tahání auta do špiček téměř jako tvrdý quattro. A to u pneumatik 225/45 R17, které se nehýbají a skočí na každé kočičí oko. Nemluvím samozřejmě o limuzíně. Ale jízda, která je vstřebatelná a dostatečně pohodlná, aby byla více než přijatelná. Takže je to opravdu dobré auto. Rychle s vynikající jízdou a manipulací. Komfortní. Velmi úsporné. Extrémně pevná konstrukce. Nevýhodou je, že to není žádný pohled. Ale to nemůžete vidět ze sedadla řidiče. Takže pokud chcete opravdu dobré auto, které vás nebude přitahovat, vložte do svého seznamu SEAT Exeo. A snažte se, abyste se konečně rozhodli na opravdu dlouhé testovací jízdě.
80%