"Snadná jízda" pravděpodobně nejlépe shrnuje Ateku. Je to bezstresový, nenáročný druh auta, který činí ideální rodinnou dopravu. Nebudete překvapeni, když zjistíte, že je to jako Tiguan v pohybu - oba sdílejí stejné podvozek. Zvláště je to pohodlí. Může to být jen málo vzrušení, ale díky odpuštění odpružení, které - i když na straně pevnosti - je obvykle hladké, Ateca je relaxační auto, které řídí nebo cestuje dovnitř. Je to také tiché, dokonce i na rychlostních silnicích, ten pocit zdokonalení. To dělá roh dobře pro crossover této velikosti, pomáhal dobrou kontrola těla a rozumné množství přilnavosti. Není to takový vůz, který hodláte do rohu vrhat, ale dobře zachází s náhlymi změnami směru a má pocit, že je stabilní. Řídicí systém má hezkou hmotnost, zatímco spojka a převodovka mají obvyklou přesnost, kterou můžeme očekávat od auta v kolekci Volkswagen. Nakonec je to prostě velmi příjemné a pohodlné rodinné auto. Většina modelů je pohon předních kol - a dokonalé ovládání - ale pokud chcete pohon všech kol, systém 4Drive SEAT je k dispozici s motorem 2.0 TDI. Je pravda, že jen málo lidí se ocitne kdekoli nebezpečnější než místní parkoviště Sainsbury, ale extra trakce 4Drive je užitečná, pokud budete používat vaši Ateku k odvozu karavanu nebo bydlet ve venkovské oblasti, déšť nebo sníh v zimě. Modely s pohonem čtyř kol získají pokročilejší vícenásobné zádové zavěšení, ale modely s pohonem předních kol, které jsou vybaveny základním systémem zavěšení, jezdí stejně dobře. Nejlevnější Ateca získá motor 1,0 TSI. Tento malý tříválcový benzín s pouhými 115 koní se může zdát příliš malý pro takové velké vozidlo, ale je to opravdu dobré pro použití v okolí města. Nebudete chtít strávit hodiny na dálnici s vozem plným, ale pokud děláte spoustu krátkých výletů, má spoustu nástupu a odchodu z nízké rychlosti. Existuje 1,4 TSI se 150, který má trochu více kůru o tom. V Atece je to dobrý a je to stejný motor o objemu 1,4 litru, který se používá v řadách Volkswagenu a Audi, včetně modelů Q3 a Tiguan. Pokud nepotřebujete naftu, je to perfektní volba. Hladké a tiché, skutečnost, že je to turbodmychadlo, znamená, že má v případě potřeby více než dostatečnou akceleraci, a navíc přitahuje dostatečnou rychlost. Je pravda, že motocyklový vůz nemůže odpovídat točivému momentu, ale je stále ještě dost rychlý, a to i v případě, že ho musíte zlikvidovat. Tvrdá ekonomika je slušná 52,3 mil., Ale raději budete kontrolovat Real MPG pro realističtější postavu. Pro přímou ekonomiku je nejlepším řešením 1,6 TDI. Není to nejtišší nebo nejhladší motorová nafta - ve skutečnosti je to docela hlučné - ale oficiální ekonomika je více než 65mpg s emisemi CO2 113g / km. Model 2.0 TDI je nejdražší verze modelu Ateca a jsou k dispozici dvě verze - jedna s výkonem 150 koní a výkonnějšími 190 koní, která je dodávána pouze s převodovkou 4Drive a sedmistupňovou převodovkou DSG. S cenou v ceně téměř £ 30k je to spousta peněz, ale dostává se víc točivého momentu, zvýšeného z 340Nm na 400Nm. Je to také nejrychlejší model v dosahu.
80%