Vypracoval jsem užitečnou malou trasu z The Grove Hotel do Grove Lock na hranici Herts / Beds přes Ivinghoe, po vlnitých cestách, které jsou vynikající zkouškou systému zavěšení jakéhokoli automobilu. (Věřím, že se můžete také dostat z Grove do Grove pomaleji a hladce kanálem.) Ale nejprve jsem měl dobrý pohled na auto. Je to samozřejmě jiné, navržené stejným Waltem d'Silvou, který vytvořil nadčasovou krásu Alfa 156. Vyřezávané orientální reflektory jsou velmi hezké. Tam je pohled na auto, na rozdíl od čehokoli jiného ve stáji VAG, nebo něco jiného na tom věc. Chytrá doteky jsou plné, jako stěrače, které se zapadají vertikálně, zastrčené uvnitř sloupků A a zajišťují, že boky obrazovky jsou správně otřeny a úplně zřetelný pohled dopředu. Stejně jako hotel Grove je umění Altea snadno oceněno. Motory v testovaných vozidlech byly VAG's 140PS 2.0 16v TDI spojeny se šestistupňovou skříní, VAG 105PS 1.9 TDI s pětistupňovou skříní a VAG 102PS 1.6 16v benzín také s pěti-rychlostní pomáhat to spolu. MPH na 1000 ot / min v horní části odpovídalo zhruba 32,5, 30 a 20. Za prvé, 140PS TDI Sport, který přichází s tělem objímáním sedadel, se musíte dostat spíše než klouzat a navíc, když tě držíte na svém místě velmi dobře, zmírňují proti jedné výhodě vysokých vozů, což je snadný vstup a výstup pro starší lidé. Na rozdíl od progresivního vnímání 2.0 TDI a 6-rychlostních stupňů v modelech A3 a Golf V, tento má tendenci se vymanit na druhém místě. A je příliš snadné, aby neohrabaně narazilo na spojku na vrcholu točivého momentu nebo na točivé momentové křivce, která zanechala gumu po celé cestě, když se dostala do dopravního proudu. Ale určitě rychle urychluje rychlost a nikdy není v rozpacích s nedostatkem moci. Aby byla show na silnici, sedadlo SEAT má poměrně tuhé zavěšení a nevýhodou je kvalita jízdy, která bych byla velkoryse označit jako "podprůměrný". Nepřipadá se ostře, ale cítíš, že ses skákal nahoru a dolů jako basketbal. To visí na rohu pro vysoké auto, i když gumové způsob, jak to dělá to není ani přesné, ani příjemné. Dělá to, ale není inspirativní jako Leon 20VT. Je pravděpodobné, že ušetříte mezi 1.650 a 2.700 liber tím, že půjdete na základnější model 1.9 TDI 105 Reference. Nezískáte kola z lehkých slitin ani zábradlí, ani šest rychlostních stupňů nebo dalších 35 PS. Ale dostanete plochější, přístupnější židle a lehce měkčí jízdu, aniž byste museli obětovat příliš mnoho výkonů. Takže se můžete stále setkat s kulatými ohyby mnohem rychleji, než jste zvyklí z výšky, kterou sedíte. A konečně, nejlevnější model Altea: 1,6 litrů 102 benzínového motoru. To je mnohem plynulejší a lineárnější než pohonné hmoty bez náhlých špiček jeho výkonu. Ale je to tak nízké, že pro dosažení stejného druhu pokroku musíš otáčet ořechy. Tak jaký je verdikt? Koupit Altea a určitě uděláte stylové prohlášení. Je to také rozumné. Ale to dělá nic, co by Ford Focus C-Max nemělo výrazně lepší výsledky. A sorry SEAT, musím říci, že neočekávám, že její cenové listy budou dlouho držet. Koneckonců, s Citroen Picasso 1.6s, který začíná na úrovni pod 10.000 liber v reálném světě a Focus C-Max 1.6s za méně než 11.000 liber, byste potřebovali spoustu volných peněz na to, aby vydělali minimum 12.800 liber řídit umělecké dílo.
60%