Nejlepší ze všeho je, že nabízí to, co je skutečně větší a lepší Golf GTI pro téměř stejný druh peněz: 21,395 liber, podle listu postele v našem TDI 170. A systém pohonů všech kol nejen to z bláta na blátivých tratích, to také zase z auta není velmi dobré řídit do skutečné MPV GTI. Na svých pneumatikách Pirelli P Zero Rosso o rozměrech 225/50 x 17 se zapíná, zachytává a ovládá velmi dobře, s velkým množstvím informací krmením přes volant. Na drsných cestách, do kterých jsme byli posláni, což bylo spíše jako rally scéna než "off road", bylo to vynikající, což bylo rychlé, bezstarostné a překvapivě pohodlné. A než se zeptáte, ano, bylo to zábavné. Zde je však varování. Pokud skutečně potřeboval 180 liber volitelného ocelového sumpguarda, protože standardní plastová by byla odtrhnutá v první polovině míle. Dostanete snímače tlaku v pneumatikách, takže byste se mohli rozhodnout pro runflaty. Ačkoli jako standardní je dodáván s normálními pneumatikami a náhradním spořičem, ale spoustou místa pod spodním oknem zavazadlového prostoru pro náhradní plnou velikost. (Žádné zbytečné zvedání a pumpy "tyrefit" systém). Rychlost na našem autě bylo trochu optimistické. Při rychlostech 2 000 otáček za minutu četl 70, ale ve skutečnosti je ve skutečnosti zaměřen na rychlost 31,8 km / 1 000 ot./min v 6., což je pravda 63,6. (TFSI 2.0 vytahuje 24,5 km / h v 6.) Neexistuje žádná automatická nebo DSG volba, ačkoli pokud chcete, abyste se mohli vzdát pohonu na čtyři kola a zvolit normální Altea nebo XL DSG. Pro maminky, kteří mohou změnit rychlost, Freetrack 4 funguje velmi dobře jako rodinný vůz pro standardní 2 + 2 děti, s hmotností prostoru pro kit potřebné pro jakékoli aktivity, do kterých se děti zapojují. Má také 5 hvězdiček NCAP skóre pro ochranu cestujících a vynikající 4 hvězdičky pro ochranu dětí a 3 hvězdičky pro ochranu chodců. Kde bydlím, udělá alternativu k obvyklým 4x4s a MPV tím, že se jim podaří jednat najednou. SEAT se podařilo obrátit prase prasnice do hedvábné kabelky.
80%