80%
Obsah
Řidičské dojmy
Nejlepší ze všeho je, že nabízí to, co je skutečně větší a lepší Golf GTI pro téměř stejný druh peněz: 21,395 liber, podle listu postele v našem TDI 170. A systém pohonů všech kol nejen to z bláta na blátivých tratích, to také zase z auta není velmi dobré řídit do skutečné MPV GTI. Na svých pneumatikách Pirelli P Zero Rosso o rozměrech 225/50 x 17 se zapíná, zachytává a ovládá velmi dobře, s velkým množstvím informací krmením přes volant. Na drsných cestách, do kterých jsme byli posláni, což…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Je tam spousta místností. Obrovská zavazadlový prostor. Posuvné a polokombinované zadní sedadla, dělené 60:40. Piknikové stoly na sedadle. Spousta střešních skříněk pro nože. Standardní sklopná obrazovka ve střeše pro připojení DVD nebo herních konzolí. Standardní zadní boční okenní žaluzie chrání děti před silným slunečním světlem. Je to auto s velkou rodinou.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Když jsem poprvé řídil SEAT Altea, neměl jsem to rád. A to nebylo proto, že start byl v Watfordu spíše než Altea. Nemohl jsem se vypořádat s tím, jak se vysoké tělo zaobíralo, 140 naftou, která se zatajila, a pak se vznášela vozidlo dopředu a palubní deska palubní desky. Ale od té doby je povoleno růst 13 "do XL.A teď SEAT nabízí verzi XL s pohonem všech čtyř kol, které nazývají Freetrack 4. Renault se s takovou věcí pokusil ještě předtím, ne velmi úspěšně, s který měl rezervní kolo na…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Verze Altea XL s pohonem čtyř kol a vytvoření SUV MPV. Překvapivě dobrá jak na silnici, tak mimo ni.
- Ocelová sumpguardová je 180 liber a potřebujete ji. Trvalo dlouho na trhu.
80%