S 1200 zlepšením vozu, inženýři společnosti SAAB zřejmě pracují déle než devět až pět. Vidí to jako konkurenta BMW řady 5 a Merc W210 E-Class. Ale protože nemá zřejmý stav německých strojů, musí je vyřadit jinými způsoby. Stejně jako výkon. Dokonce i nejlevnější 150 koní, což je 21.395 liber, dosahuje až šedesát za devět vteřin a na bouřce až 134 km. 185bhp £ 22,595 2.3t dělá šedesát sprint v 8.2 a pokračuje na 140mph. Dokonce i benzinová sada s výkonem 176 koní činí 8,9 sekundy a dosahuje 131 stupňů. A samozřejmě SAAB spravuje vše bezpečněji než jakékoliv jiné auto, protože 9-5 je nejvyšší střelec v Euro NCAP zkoušky bezpečnosti při nárazu. Vozy jsou nyní slušné k řízení. Nemůžete dostat kontrolu nad tělem BMW, ale 2.3HOT je velmi rychlé auto, které dokáže vytáhnout 120 mph i na krátké rovině a s taškami brzdící síly, aby se opět snížila rychlost. Ovládání trakce s ESP se trochu brzy rozpadne, aby se zkazila zábava, ale pokud chcete hrát na hooliganu, můžete zpomalit na 40 mil za hodinu a vypnout jej, a pak nechat gumu na silnici až na 65 mil za hodinu ve 2. rychlostním stupni. Můžete také nést větší rychlost přes rohy, pokud opravdu chcete. Hlavním bodem tohoto vozu je však jeho schopnost dostat se z dálnice A do B 500 kilometrů za slušnou rychlostí, v rozumném pohodlí as relativní anonymitou. (Za předpokladu, že B je spíše Berlín než Birmingham, samozřejmě.) Přidání autoboxu kazí některé zábavy, protože i když je to 5-rychlostní, nemá žádný z volantu, který ovládá tlačítko, abyste se dostali do Audi nebo BMW. Je to docela dobře chováno vlevo na své vlastní zařízení, ačkoli, držení rychlostních stupňů až do rozmezí otáček a ani se nerozhodně ani nerozhodnou špatně o rozích. Ale ušetřil bych si peníze a každý den jsem šel do manuálu. Nafta 9-5 je prvním příjemcem nové generace motorů V6 s přímým vstřikováním. 176 bhp, ne méně než jen 197 g / km CO2 a kroutící moment 350 Nm od 1800 až do 4 000 ot / min. To znamená, že nedochází k poklesu otáček, a můžete ho nechat i v pátém místě, pokud chcete, a to i při vzestupu poměrně strmých kopců. S rychlostí 0-60 a vysokou maximální rychlostí získáte podobný výkon na papíře s výkonem 2,0 t, s mnohem větší flexibilitou a točivým momentem karavanu. Hlavním důvodem, proč strávit další 3,100 liber a více než 2,0 tuny, je sedm více kilometrů na galon v mimoměstském cyklu a šest a půl více mpg dohromady. Budete muset učinit dlouhou cestu, abyste to ospravedlnili, ale pokud je hodně vaší práce v evropské pevnině, kde je cenový rozdíl benzínu a nafty větší, pak by to mělo větší smysl. A pokud vaše myšlenka na dovolenou tahá váš dům za vámi, pak je tato nafta tak cestou. Poslední, avšak nejméně od základního modelu 2.0t není hanba sebe. Je to dost rychlé, teď to zvládne dost dobře, je to dost pohodlné a je to bezpečné. Kupodivu to vypouští více CO2 než 250Hhp 2.3HOT, ale 40% daňový poplatník zaplatí za období 2002-2003 daň ve výši 2 225 liber a ušetří tak 434 liber. Jiný model, benzinový V6 turbo automatický 200bhp, ale vojáci jsou těžko odůvodněni. Je to mnohem dražší než automatický motor s výkonem 250 koní, výkonnost je horší, jeho spotřeba paliva je vyšší a jeho emise CO2 jsou těžší. Tak proč se obtěžovat? Všechna 9-5s jsou k dispozici buď jako čtyřdveřové salony, nebo za 1.200 liber, jako velmi praktické a velmi bezpečné vozy. Vezměte však na vědomí, že pozemky jsou pomalejší, dychtivější a vydávají více CO2 než salony. SAAB nyní nabízí čtyři různé úrovně výbavy založené na architektonické terminologii: Linear, Arc, Vector a Aero. Lineární se rovná standardu, oblouk je dřevěný, Vector a Aero jsou sportovní. Samozřejmě, že nikdo nepomyslel na pokorný původ auta, když uvařili jméno "Vector".
60%