SAAB si byl tak jistý, že to udělal, náš test byl řídit přes dlážděné centrum města Kodaně, a pak jít na otevřené silnici. Naše vrcholová řada Sentronic automatic Aero 210bhp byla tak složená na dlažebních kamenech a tak sladká v městské dopravě, jsme si jen uvědomili, že je to kabriolet kolem oblohy nad našimi hlavami. Bylo příjemné, relaxační; perfektní město a příměstský kabriolet, aniž by naznačoval, že pod kapotou stojí 210 koní. Venku v autě, 5-ti stupňový autobotron Sentronic na volantu s pěti tlačítky na volantu mě působil stejně, jako je jeho klid a manipulace. Je opravdu velmi snadné, abyste se předskakovali, aniž byste si vzali ruce z kolečka. A pokud pak zjistíte, že jste vytočili jen trochu příliš vysokou rychlostí do dalšího rohu, můžete rozumně opustit nožní brzdu, abyste dosáhli lepšího obratu, aniž byste se dostali do krize. Pokud byste udělali něco naprosto zběsilého a úplně nakloněného vozem, objeví se za zadními sedadly dvě silné ocelové tyče, které chrání všechny hlavy. Také jsme vyzkoušeli méně výkonný vektorový model o objemu 175 koní s výkonem 175 k, což je opět automatické, ale bez volantů Sentronic. Je to stále dobré auto, dostatečně silné pro většinu z nás a s lehce měkčí jízdou než je Aero, které budou pravděpodobně nejvíce preferovat kupující. Nedostatek knoflíků na volantu nebyl příliš zklamán, neboť i když je přesun Tiptronicu špatně, funguje to dobře, a pokud zapomenete přesunout dolů, kdybyste měli udělat, dělá to práci pro vás. SAAB mluvil o hodnotě za peníze. Ve vozidle SAAB získáváte více vozů než Audi, BMW nebo Mercedes. V některých případech, kdybyste vybrali řadu BMW řady 3 na stejnou úroveň jako SAAB, by vás to mohlo stát více než 7 000 liber více. A to, stejně jako charisma automobilu, je důvod, proč SAAB očekává, že v několika letech bude vést prémiový konvertibilní trh. SAAB to dělala dříve, takže to není žádná nečinnost a kupujeme spoustu konvertibilních. Teprve teď už nemusíte být trochu měkké, aby koupili jednu. Pokud máte peníze, máte tři nové měkké vrcholy, které je můžete věnovat: Nový Audi Cabrio, nový Mercedes CLK Cabrio a nyní nový SAAB 9-3 kabriolet. Přidejte BMW řady 3 a Volvo C70 do seznamu měkkých doplňků a tam je spousta možností. Stejně jako CLK, zlepšení v novém SAAB jsou tak obrovské, že okamžitě posunují starý model kolem jeho prodaného data. Přístupové karty a staré modely SAAB 9-3 byly vaše flexibilní přátelé. Hloubení a opatření poškozující dopravu narušily jejich klid v takové míře, že jste mohli cítit, jak se struktura krouží a krouží. To také neudělalo moc pro Cavalierovou manipulaci s vozidlem, a to tak, že přetočilo těžké nedotčené do hry scrabble, když se vážně naléhalo. Nemáte nic z toho s novým kabrioletem 9-3. Namísto toho, aby vycházel ze starého Opel, sedí na zcela novém Epsilon floorpan společně vyvinutém inženýry SAAB a Vauxhall s ohledem na konvertibilní verzi. Struktura je pak zpevněna nesmírně. SAAB si byl tak jistý, že to udělal, náš test byl řídit přes dlážděné centrum města Kodaně, a pak jít na otevřené silnici. Naše vrcholová řada Sentronic automatic Aero s rozsahem 210 koní byla složena z dlažebních kamenů a byla tak sladká v městské dopravě. Byli jsme si jen vědomi, že je to kabriolet kolem oblohy nad našimi hlavami. Bylo příjemné, relaxační; perfektní město a příměstský kabriolet, aniž by naznačoval, že pod kapotou stojí 210 koní. Jako obvykle jsou sedadla vynikající. Oni a volant jsou téměř nekonečně nastavitelné, takže dosáhnete téměř okamžitého pohodlí. A SAAB šla o krok mírněji než Mercedes zde. Bezpečnostní pásy jsou zabudovány do sedadel, takže je snadné se dostat. Nemusí vám být podáváno elektrickými zbraněmi, jako v CLK. Venku v autě, 5-ti stupňový autobotron Sentronic na volantu s pěti tlačítky na volantu mě působil stejně, jako je jeho klid a manipulace. Je opravdu velmi snadné, abyste se předskakovali, aniž byste si vzali ruce z kolečka. A pokud pak zjistíte, že jste vytočili jen trochu příliš vysokou rychlostí do dalšího rohu, můžete rozumně opustit nožní brzdu, abyste dosáhli lepšího obratu, aniž byste se dostali do krize. Pokud byste udělali něco naprosto zběsilého a úplně nakloněného vozem, objeví se za zadními sedadly dvě silné ocelové tyče, které chrání všechny hlavy. Pokud náhle začne pršet, hustý hezky vypadající vrchol vzrůstá zhruba za 20 vteřin, podobně jako CLK kabriolet. To automaticky zvyšuje podlahu odkládacího prostoru společnosti SAAB a zvyšuje kapacitu od 235 litrů na 356 litrů. Ale samozřejmě nemůžete dát horní část dolů, když je botka plná Vaší dovolené zavazadla. Přesto můžete nosit břity na zádech. Spodní díl bootovacího spoileru se zdvojnásobuje jako držák na lyže / boogie, jak vidíte na jedné z fotografií. Ačkoli je viditelnost doplněna většími skleněnými zadními sklami a je to opravdu vozidlo s veškerým povětrnostním vlivy, interiér je spíše pohodlný než světlý a vzdušný jako Mercedes. Také jsme vyzkoušeli méně výkonný vektorový model o objemu 175 koní s výkonem 175 k, což je opět automatické, ale bez volantů Sentronic. Je to stále dobré auto, dostatečně silné pro většinu z nás a s lehce měkčí jízdou než je Aero, které budou pravděpodobně nejvíce preferovat kupující. Nedostatek knoflíků na volantu nebyl příliš zklamán, neboť i když je přesun Tiptronicu špatně, funguje to dobře, a pokud zapomenete přesunout dolů, kdybyste měli udělat, dělá to práci pro vás. SAAB mluvil o hodnotě za peníze. Ve vozidle SAAB získáváte více vozů než Audi, BMW nebo Mercedes. V některých případech, kdybyste vybrali řadu BMW řady 3 na stejnou úroveň jako SAAB, by vás to mohlo stát více než 7 000 liber více. A to, stejně jako charisma automobilu, je důvod, proč SAAB očekává, že v několika letech bude vést prémiový konvertibilní trh. SAAB to dělala dříve, takže to není žádná nečinnost a kupujeme spoustu konvertibilních. Teprve teď už nemusíme být trochu měkké, aby jsme si je mohli koupit.
60%