60%
Obsah
Řidičské dojmy
SAAB si byl tak jistý, že to udělal, náš test byl řídit přes dlážděné centrum města Kodaně, a pak jít na otevřené silnici. Naše vrcholová řada Sentronic automatic Aero 210bhp byla tak složená na dlažebních kamenech a tak sladká v městské dopravě, jsme si jen uvědomili, že je to kabriolet kolem oblohy nad našimi hlavami. Bylo příjemné, relaxační; perfektní město a příměstský kabriolet, aniž by naznačoval, že pod kapotou stojí 210 koní. Venku v autě, 5-ti stupňový autobotron Sentronic na volantu…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Jako obvykle jsou sedadla vynikající. Oni a volant jsou téměř nekonečně nastavitelné, takže dosáhnete téměř okamžitého pohodlí. A SAAB šla o krok mírněji než Mercedes zde. Bezpečnostní pásy jsou zabudovány do sedadel, takže je snadné se dostat. Nemusí vám být podáváno elektrickými zbraněmi, jako v CLK. Pokud náhle začne pršet, hustý hezky vypadající vrchol vzrůstá zhruba za 20 vteřin, podobně jako CLK kabriolet. To automaticky zvyšuje podlahu odkládacího prostoru společnosti SAAB a zvyšuje…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Máte-li peníze, máte tři nové měkké vrcholy, které můžete vynaložit na: Nový Audi Cabrio, nový Mercedes CLK Cabrio a nyní nový kabriolet SAAB 9-3. Přidejte BMW řady 3 a Volvo C70 do seznamu měkkých doplňků a tam je spousta možností. Stejně jako CLK, zlepšení v novém SAAB jsou tak obrovské, že okamžitě posunují starý model kolem jeho prodaného data. Přístupové karty a staré modely SAAB 9-3 byly vaše flexibilní přátelé. Hloubení a opatření poškozující dopravu narušily jejich klid v takové míře,…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Je mnohem lepší řídit než předchozí verze. Vynikající sedadla. Vynikající hodnocení havárie. Mnoho konvertibilních za vaše peníze.
- Série řady 3 nabízí ostřejší pohon. Změna oleje se doporučuje každých 5 kilometrů na 4-válcových zážehových motorech Saab.
60%