REVAi G-Wiz byl malý skleněný elektrický vůz vyrobený v Indii, který po šedesátých letech 20. století Enfield Electric byl prvním, kdo dosáhl jakési popularity ve Velké Británii. To se dělo částečně díky jeho "zeleným" pověřením, které podle Bamber Gascoigne údajně probíhalo na energii dodávané větrnými elektrárnami, čímž pomáhá předcházet globálnímu oteplování. Ale to, co prodalo první 500, byla daňová a osvobození od poplatků za přetížení a bezplatné parkování na ulici, když C-Zone pokrývala většinu centrálního Londýna. Původně byl G-Wiz dlouhý 2,6 metru, měl osm olověných baterií o objemu 6V, řídící jednotku motoru o objemu 400 koní a stejnosměrný motor s výkonem mezi 6,4 a 17,6 koní a dosahoval maximální rychlosti 45 milisekund a dosahu až 48 mil. Nebylo to levné na £ 8,299 a další nevýhoda byla, že měla méně strukturální integrity než velikonoční vejce, což vyvolalo vážné obavy o sandalisty uvnitř. Od ledna 2008 byla vylepšena s větším výkonem, větším rozsahem a silnějším podvozkem, kterému se podařilo překonat 25mph crash test. Do dubna 2009 bylo na britských silnicích 1000 vozů G-Wiz. Produkce skončila v roce 2011.
20%