Jak jste si mysleli, že je určen pro městské dojíždění, tak spíše než benzínový motor má Twizy elektrický motor poháněný lithium-iontovou baterií. To znamená žádný hluk motoru, žádné emise CO2, žádná roční silniční daň a žádný poplatek za vstup do centrální zóny v Londýně. Systém produkuje 17PS, který neznatelně nezní, ale s okamžitým uvolněním točivého momentu činí 57Nm, Twizy je v prvních 50 metrech s podobným výkonem jako 125cc koloběžka, takže je ideální pro rušné města. Stačí se dostat nahoru a jít, jakmile se chystáte urychlit. Je také snadné jezdit. Otočíte klíč, stisknete tlačítko D na palubní desce, uvolníte ruční brzdu a zhasnete. Je tam jen jeden převodový stupeň, takže máte vždy k dispozici energii a řízení je hezké a citlivé, takže je snadné přitisknout zaoblené rohy. Opravdu sedíte přímo na baterii - nejtěžší část automobilu - což znamená nízké těžiště a dobrou stabilitu. Dokonce i při maximální rychlosti 53 km / hod, která se v tak malém vozidle cítí velmi rychle, je Twizy stabilní a uklidňující. Velký problém může pocházet od ostatních účastníků silničního provozu. Někteří řidiči jej nevidí jako bona fide vůz a prostě budou kolem vás, dokonce i když jste na rychlosti. Jiní si neuvědomují, jak rychle to je a jednoduše vytáhnou před vámi na hlavní silnici. Navzdory tomu je stále velmi zábavné řídit a každá cesta se cítí jako událost. Je to opravdu na rozdíl od čehokoliv jiného a přitahuje obrovské množství pozornosti díky jeho futuristickému designu. Samozřejmě, že je snadné říci, že jste ho vedli kolem Ibize v příjemném teplém jarním dni. Ať už to bude vypadat líbivě na mokré a chladné únorové ráno ve Velké Británii je další věc. Určitě vás dělá hyper povědomí o jiných vozidlech. Sedět v dopravě autobusy a kamiony, najednou se cítíte velmi zranitelně. To znamená, že zatímco je otevřen prvkům, není to vůbec v pohybu. Ve skutečnosti i při maximální rychlosti je jen jemný vánek. Nabíjení baterie je jednoduché. Na přední straně vozu je klapka a uvnitř třímetrový kabel se standardní třípólovou zástrčkou, takže jej můžete nabít z normální zásuvky pro domácnost. Plná platba trvá pouze tři a půl hodiny a stojí kolem 1 libry. A když ve 100% má Twizy oficiální dosah kolem 62 mil, ačkoli v každodenní jízdě hledáte více než 50 mil. Jedním z hlavních zájmů kupujících bude bezpečnost a je to něco, čeho se Renault snaží zvýraznit. Stejně jako elektromotor, hlavní konstrukce modelu Twizy byla vyvinutá firmou Renault Sport s vlivem technologie F1, takže je lehká a silná. K dispozici je airbag řidiče, bezpečnostní pásy pro obě osoby a kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech.
80%