60%
Obsah
Řidičské dojmy
Řidička, rychlostní stupně jsou velmi krátké, včetně vrcholu při rychlosti pouze 20 milisekund za 1 000 otáček za minutu. Takže je to trochu hnusný. Kratký rozvor znamená, že je velmi drsný a cítíte, jako byste řídili na závodní dráze na běžné silnici, i když nejste moc rychle. To pomůže teenagerům testosteronu zapůsobit na jejich kamarády a jejich přítelkyně, aniž by zničili všechny v autě. Bude to mnohem rychlejší verze RenaultSport s výkonem asi 140 koní a myslím, že pro ně budou dělat…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Opravdu je to téměř stejná velikost a koncepce Citroënu C2, který Citroënu prodával neustále. A to je mnohem praktičtější vůz než C2, protože zadní sedadla se posunou o půl metru, což dává možnost volby bootspace nebo slušné zadní nohy, předpokládá se, že u 11 "10" auta nikdy nebudete potřebovat oba. že MINI je ve skutečnosti ničím víc než malý BMW ve velmi žádoucím převleku, což je důvod, proč BMW může začít bez problémů s 11.625 liber bez slitin, aircon nebo slevy. mnohem cenově citlivější trh.Tento druh lidí, kteří chtějí módní malý vůz, ale přitahují osm až devět grand na tříletý MINI.Je to přesně tentýž trh, který mohl FIAT odtrhnout prostě nádherným, musí - dokonale přepracované 500. Park 500 za Twingo a pak se zeptat 100 lidí, kteří stojí vedle auta, které se jim líbí nejlépe a brzy uvidíte, který z nich bude prodávat za plnou cenu. Twingo pod 120 g / km. Takže Renault bude muset vytáhnout z klobouku pár králíků. sedadlo pro posun ucha je jedním z nich. Nezískáte to ani zadní nohy v prostoru 500 nebo dokonce v MINI (nebo v základním modelu Twingo Extreme), a kapacita zadních zátěží a cestujících jak 500, tak MINI spadá daleko za Twingo. Twingo je otáčkoměr ve sloupku pod a digitální speedo před cestujícím je trochu jiný pohled, ale jsou tak daleko od sebe, že pokud se pokusíte číst oba skončí s očima jako Marty Feldman je.
Recenze automobilu
Největším nepřítelem nového modelu Twingo je Fiat 500. Ceny Twingo jsou o něco nižší, počínaje cenou 7 500 liber pro základní model, který se pro Dynamique zvýšil o 8 375 liber, na testovaný TCE 100 GT na 9 995 liber. Takže to není výhodné a levné jako původní Twingo, který našel spousty přátel za svou Mini jednoduchost z roku 1959, nízkou cenu a roztomilou kermitu. Renault se tak obával, že starý Twingo by ukradl prodeje Clio (a zisky), že to nikdy neudělali. A tento nízký konec trhu (5 000…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Poměrně roztomilý a velmi prostorný po čtyři. Není to špatná cesta. Skvělé posuvné zadní sedadla. Ostré řízení pouze zablokuje 1,6 otočení.
- Chybí praktické kouzlo originálního a roztomilého vzhledu originálu.
60%
Renault Twingo na prodej
- Vyrobeno
- 1998
- Tachometr
- 189 265 km
- Cena
- 5 500 Kč
- Vyrobeno
- 1999
- Tachometr
- 295 000 km
- Cena
- 21 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 176 410 km
- Cena
- 19 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 62 767 km
- Cena
- 72 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 133 096 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 69 200 km
- Cena
- 142 000 Kč
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 218 695 km
- Cena
- 22 000 Kč
- Vyrobeno
- 1996
- Tachometr
- 115 365 km
- Cena
- 5 999 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 181 428 km
- Cena
- 22 900 Kč
- Vyrobeno
- 2001
- Tachometr
- 134 797 km
- Cena
- 28 900 Kč