Renault Scenic je k dispozici s 1,2-litrovým TCe benzinovým motorem, který vyrábí buď 110PS nebo 130PS. Kromě toho jsou k dispozici 1,5 l a 1,6 l dCi s výkony 110PS, 130PS nebo 160PS. Nejvýkonnější motorová nafta je standardně vybavena šestistupňovou automatickou převodovkou, zatímco 1,5 dCi 110PS je také k dispozici se sedmi rychlostními auto. I když motor TCe o objemu 1,2 litru může být pro MPV malý, je to skutečně v pořádku. Výkon je podobný vznětovým motorům, ale s méně působivými oficiálními údaji o spotřebě paliva. Jak benzín 115 PS, tak i 130 PS dosahují až 48,7 m / s v závislosti na úrovni vyvážení. Naftový motor s výkonem 1,5 dCi 110PS je však vybaven motorem. Je velmi tichý a hladký, navíc dobře funguje při rychlostech na dálnici a jeho točivý moment 260 Nm je vhodný pro předjíždění. Oficiální ekonomika je 72.4mpg pro manuál, nebo 70.6mpg pro automatické. Pro většinu vlastníků Scenic poskytuje tento motor nejlepší kombinaci výkonu a provozních nákladů. K dispozici je také hybridní asistenční verze, která má malý elektromotor, který vám pomůže při odtažení. Znamená to, že malá podpora ekonomiky podpoří oficiální 80,6 mld. Ti, kteří mají tendenci řídit na dlouhé vzdálenosti, by měli zvážit 1.6-litrové dieselové motory dCi s výkonem 160 koní a 160 koní, které poskytují pro dálnici nějaké další rozostření. Renault má všechny standardní varianty modelu Scenic s 20-palcovými koly, které by mohly poplachovat některé kupce - ale tři výrobci pneumatik si mohou vybrat a Renault slibuje, že ceny pneumatik nebudou vyšší než u 17 palců nebo 18 palců kola na dřívějších Scenicích. To znamená, že trest za taková velká, stylová kola je neprůjezdná jízda na drsných, hlubokých venkovských silnicích, stejně jako pneumatika hlučí nad hrubým asfaltem. Není to skutečný problém v okolí města nebo na dálnici, ale pokud strávíte spoustu času na B-cestách, Ford C-MAX je pravděpodobně lepší sázka. Prostřednictvím rohů je model Scenic předvídatelný a karoserie je dobře řízená, ale C-MAX má mnohem hezčí a přesnější řízení. Na straně plus existuje spousta standardních komfortních technologií, včetně tempomatu, omezovače rychlosti, rozpoznání dopravních značek, automatického namáčení a asistence při startu na kopci. Parkovací balíček Premium je volbou 500 liber a poskytuje poloautonomní parkoviště. Rozpoznává paralelní, kolmé a diagonální prostory a ovládá řízení. Vše, co řidič potřebuje, je ovládání plynu, výběr kola a brzdění, což je ideální pro řidiče, kteří nejsou s parkováním přesvědčeni.
80%