Ve snaze dát věrnost vzhledu Scenic XMOD, Renault vybavil systém nazvaný Grip Xtend společně se sadou pneumatik s blátem a sněhem. Společně jsou navrženy tak, aby zlepšily přilnavost na kluzkém povrchu vozovky. Pro lehké off-road použití by měly dělat práci, pokud se chystáte do Everest základního tábora. Kromě toho je XMOD velmi podobný Scenic, na kterém je založen. To znamená řadu pěti motorů - tři benzinové a dvě nafta. Vstupním bodem je 1,6-litrový benzínový motor 110PS, který však není příliš účinný - emise jsou 174g / km a oficiální ekonomika je 38,2mpg. Ti, kteří potřebují benzínovou energii, mají lepší výběr z turbodmychadla TCe. Obě verze 115PS a 130PS jsou nabízeny a mezi nimi není příliš mnoho, pokud jde o emise nebo ekonomiku, takže závisí na ceně a preferencích. Nejúčinnější ze dvou modelů je 115 PS, které pro verzi s výkonem 130 koní řídí 46,3 megapixelů a emise 140 g / km, oproti verzi 44,1 mpg a 145 g / km. Renault také nabízí dva dieselové motory - 1,5-litrový diesel dCi s výkonem 110 koní a 1,6-litrový dCi s výkonem 130 koní. Ten druhý je nejlepším motorem řady XMOD, ale je to také nejdražší. S točivým momentem 320 Nm je velmi všestranný a výkonný. Je rafinovaný a schopný i při vyšších rychlostech, takže je ideální pro ty, kteří pokrývají velké vzdálenosti nebo pravidelně řídí plným autem. Jak jste očekávali, dieselové motory jsou nejúčinnější v řadě XMOD - dCi 110PS řídí oficiální číslo 57,7mpg s emisemi 128g / km. DCi 130PS je ještě lepší, s oficiálním číslem 64.2mpg a emisemi 114g / km. Scenic XMOD je velmi snadné vozidlo. Hlavní ovládání je lehké a přesné, zatímco kvalita jízdy je obecně velmi dobrá. Obzvláště drsné silnice trochu potěší trochu pohodlí, ale z větší části je XMOD klidné a rafinované auto, které je jako doma ve městě, protože je na dlouhé cestě po dálnici. To znamená, že při vyšších rychlostech při otáčejících se zatáčkách je viditelná role těla. Kromě toho pneumatiky s blátem a sněhem nedávají na asfaltu tolik trakce jako letní pneumatiky, ale pro většinu lidí, dokonce i těch, kteří žijí v oblasti s kroucením, vnitrostátní rychlostní silnice, nebude to problém Všechno.
60%