60%
Obsah
Řidičské dojmy
Ve snaze dát věrnost vzhledu Scenic XMOD, Renault vybavil systém nazvaný Grip Xtend společně se sadou pneumatik s blátem a sněhem. Společně jsou navrženy tak, aby zlepšily přilnavost na kluzkém povrchu vozovky. Pro lehké off-road použití by měly dělat práci, pokud se chystáte do Everest základního tábora. Kromě toho je XMOD velmi podobný Scenic, na kterém je založen. To znamená řadu pěti motorů - tři benzinové a dvě nafta. Vstupním bodem je 1,6-litrový benzínový motor 110PS, který však není…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Kabina modelu Scenic XMOD je velmi podobná kabině Scenic, což znamená, že je praktické pro rodinné použití. K dispozici je velká obuv s objemem 437 litrů a na cestujících na zadních sedadlech je dostatek prostoru. Zadní řada sedadel se sklouzne dopředu a dozadu na běžkách, takže majitelé si mohou vybrat mezi více nožními místnostmi nebo nákladovým prostorem. Kvalita materiálu je obecně velmi dobrá - palubní deska je pokryta měkkým dotykovým plastovým materiálem, zatímco páka řadicí páky a…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
S černými plastovými nárazníky, vzpřímeným stylingem a stříbrnými střešními lištami vypadá Renault Scenic XMOD hodně jako crossover SUV - ale je mnohem bližší k běžné scénické MPV, pokud jde o jeho praktičnost a jízdní dynamiku. To znamená, že je to rozumné rodinné auto, ale s pomalým pizzáží. Není to všechno styl nad hmotou. Renault má na XMOD systém nazvaný Grip Xtend, který mu pomáhá vyrovnávat se s blátem, trávou a sněhem. Auto má stále pohon předních kol, ale software pomáhá zlepšit trakci…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Praktičtější než crossover, ale s drsným vzhledem. Pohodlné a snadné řízení. Dobře vybavený.
- Zmatený informační systém. Některé materiály by mohly být lepší. Není to pravý pohon všech kol.
60%