80%
Obsah
Řidičské dojmy
Stejně jako Renault byl první v Evropě s plným rozměrem MPV (inovativní Espace), byl také první v Evropě s MPV střední velikosti. Nyní jsme do třetí generace Scenic. Takže je to jen změna kvůli změnám, nebo se jim podařilo výrazně zlepšit? Z marketingových důvodů získá Velká Británie nejprve sedmimístný Grand Scenic v květnu a kratší pětiměsíční Scenic bude následovat v červenci. Nový Renault Grand Scenic je pozoruhodný poměr cena / výkon, s cenami od 1 060 liber méně než dříve, pro více…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Centrální tři sedadla se posunou, padají a zcela odstraní jednotlivě. Nejvzdálenější dvojice sedadel samostatně vytáhnou z nákladové paluby velmi snadno a jsou slušně komfortní pro 5 9 dospělých (me), kteří se sedí, v 89 stupňovém úhlu, s dostatkem prostoru pro klobouk. Všechny modely Grand Scenics nabízejí přední a zadní podlahové skladovací skříňky, podnosy pod předními sedadly, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelný volant a digitální pomlčku (o to později). Jsou vybaveny…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Stejně jako Renault byl první v Evropě s plným rozměrem MPV (inovativní Espace), byl také první v Evropě s MPV střední velikosti. Nyní jsme do třetí generace Renault Scenic. Takže je to jen změna kvůli změnám, nebo se jim podařilo výrazně zlepšit? Z marketingových důvodů získá Velká Británie nejprve sedmimístný Grand Scenic v květnu a kratší pětiměsíční Scenic bude následovat v červenci. Nový Renault Grand Scenic je pozoruhodný poměr cena / výkon, s cenami od 1 060 liber méně než dříve, pro…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pohodlí sedm. Velký řetězový vačkový motor 1.4 TCe 130. Brilantní nový řetězový vačkový dieselový motor 1.6 dCi 130 od poloviny roku 2011.
- 2,0 dCi točivý moment trochu neuspokojivý.
80%