V případě většiny motorů se jedná o již dříve použité jednotky s rozvodovým řemenem. Nicméně všechny 1.5 litrové diesely se s produkcí emisí vejdou do 121 g/km a ten 1.9 litrový s výkonem 96 kW má opravdu dobrý zápřah. Co je na tomto vozidle opravdu dobré, tedy kromě jeho vzhledu (který se vám bude líbit čím dál tím více), je to, co se společnosti Renault podařilo vytvořit uvnitř. Působí to skoro, jakoby znovu objevili pravý význam komfortu. Podobně jako to udělal výrobce Ford, když přetvořil…
Méně praktické kupé vypadá lépe. 220 GT je pomalejší, méně hospodárné a má větší produkci emisí CO2 než srovnatelný SEAT Leon Cupra.
Hatchback se skvělým ovládáním a měkkou jízdou. V roce 2012 vylepšený o nový 1.2 litrový benzínový motor TCe s výkonem 85 kW a excelentní 1.6 litrový diesel dCi s výkonem 96 kW - oba vybavené rozvodovým řetězem.