Inženýři společnosti Renault docela dost zpevnili odpružení, konkrétně o 19 %. Také ho o 10 % snížili a ani na pneumatikách 225/44 R17 u našeho 132 kW TCE se nám neklepaly zuby při přejezdu přes hrboly, které španělští silničáři nastražili na dálnice, aby nás zdrželi od práce. Nicméně tou nejsenzačnější věcí na něm je to, jak jezdí. Motor má dobrý záběr, je flexibilní a dělá ze čtyřky velice užitečný převodový stupeň. Na pětku při 1000 otáčkách za minutu zvládá jet rychlostí 40 km/h, takže je vcelku tichý. Máte tedy hned dvě výhody - slušné zrychlení z nuly na 100 km/h za 7,5 sekundy a flexibilitu podobnou dieselu bez problémů s akcelerací při velmi nízkých otáčkách. Ukažte mu zatáčku, nebo ještě lépe několik rychlých zatáček za sebou, a on vám ukáže, co opravdu umí. Volant vám dává vědět o tom, co se děje na silnici, stejně tak jako v hatchbacku. A odpružení, i když je o 19 % tužší, je pořád dost měkké na to, aby zabránilo tomu, že by vozidlo na silnici skákalo po bílých čárách jako BMW 123i nebo Volkswagen Scirocco na 18” kolech. Jeho přilnavost k vozovce je natolik uklidňující, že jsem se málokdy setkal s nedotáčivostí - pouze v situacích, kdy jsem do zatáček vjížděl v opravdu vysoké rychlosti. Vypadá tedy pravděpodobně lépe než Volkswagen Scirocco, jezdí stejně tak dobře, má lepší ovládání a zaplatíte za něj mnohem méně. A to se jedná jen "kupé" verzi tradičního rodinného hatchbacku. Neuvěřitelné.
80%