80%
Obsah
Řidičské dojmy
Inženýři společnosti Renault docela dost zpevnili odpružení, konkrétně o 19 %. Také ho o 10 % snížili a ani na pneumatikách 225/44 R17 u našeho 132 kW TCE se nám neklepaly zuby při přejezdu přes hrboly, které španělští silničáři nastražili na dálnice, aby nás zdrželi od práce. Nicméně tou nejsenzačnější věcí na něm je to, jak jezdí.
Motor má dobrý záběr, je flexibilní a dělá ze čtyřky velice užitečný převodový stupeň. Na pětku při 1000 otáčkách za minutu zvládá jet rychlostí 40 km/h, takže…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Megane Coupe má na zadních sedadlech o něco méně prostoru na hlavu než hatchback. A také o něco méně místa v kufru. Usadí ale pět, nikoli čtyři cestující.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Společnost Renault na to šla opravdu velmi chytře. Namísto toho, aby uvedla na trh třídveřovou verzi jejích nového Meganu, nám přinesla kupé.
Což pro ni samozřejmě znamená, že namísto toho, aby snížila cenu, ji navýšila. Ale jen se na něj podívejte.
I když třídveřový Ford Focus vypadá lépe než pětidveřový, pořád se jedná o Focus. Opel byl se sportovní verzí modelu Astra o něco úspěšnější. Citroen má zase charakteristické kupé C4 flatback a KIA model ProCee'd. Avšak Renault svůj Megane…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Špatná viditelnost dozadu. Nastupování a vystupování je v případě zadní řady sedadel dost obtížné. Složité ovládání sterea a navigačního systému.
- Kupé, které dobře jezdí, skvěle se ovládá, vypadá naprosto úžasně a je jen o něco dražší než pětidveřový hatchback. Sportovní verze 220 GT vstoupila na trh v roce 2015 pod řadou RenaultSport Megane.
80%